نماینده ولی فقیه در هرمزگان

جایگاه قانون مهمترین جایگاه در جامعه اسلامی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:مهمترین جایگاه در جامعه اسلامی ، جایگاه قانون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مهمترین جایگاه در جامعه اسلامی ، جایگاه قانون است.

وی افزود: اجرای قانون باید همراه عطوفت و رافت اسلامی باشد و در اجرای قانون هیچ فرد و مسئولی حق تمرد و تعرض به پلیس را ندارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: ریشه بسیاری از آسیب ها در جامعه ، رعایت نکردن دقیق قانون از سوی برخی از افراد است که جامعه را تحت تاثیر این آسیب ها قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه قانون به معنای کنار گذاشتن سلیقه ها است و در جوامع امروزی تفاوت بین ملت ها در رعایت و عدم رعایت قانون است،گفت: با ایجاد فضای قانونمند در جامعه ، بیشتر آسیب ها و مشکلات در جامعه کاهش پیدا می کند .
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه یکی از حساس ترین مراکز نظام ، نیروی انتظامی است ، افزود: کارکنان نیروی انتظامی باید به شغل خود افتخار کرده و برخود ببالند که وظیفه و ماموریت بزرگ ایجاد نظم و امنیت در جامعه را برعهده دارند.
در دوره بصیرت 200نفراز کارکنان و مدیران لایه های میانی ادارات راه آهن، فرودگاه ،کلانتری ها و پاسگاه ها در دو گروه زمانی به صورت مجزا شرکت می کنند.

انتهای پیام/ز

اهمیت جایگاه قانون در جامعه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.