طراحی جدید Speedtest برای نسخه آی او اس +تصویر

اپلیکیشن آی او اس سایت سنجش اینترنت Speedtest با طراحی و رابط کاربری جدید به روز شد.

طراحی جدید Speedtest برای سیستم عامل آی او اس +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Speedtest یک سایت معروف و نام آشنا برای تست سرعت اینترنت است که اپلیکیشنی را با نام دامین سایت خود برای تلفن‌های هوشمند عرضه نموده است که با استفاده از آن می توانید به آسانی و تنها با یک کلیک سرعت اینترنت واقعی خود را مشاهده بفرمایید.

اما به تازگی بهترین برنامه سنجش سرعت اینترنت به روز رسانی جدیدی را دریافت کرده است در این به روز رسانی که فعلا برای نسخه سیستم عامل آی او اس عرضه شده است شاهد طراحی و رابط کاربری جدیدی هستیم، رابط کاربری جدید با طراحی هایی که ما در سیستم عامل های دیگر مانند نسخه وب، نسخه ویندوز 10 و نسخه Apple TV دیده ایم، سازگار است. سرعت سنج معروف و قدیمی با رنگ بندی و فونت جدید به روز شده است.

در قسمت پایینی این اپلیکیشن سه زبانه قرار گرفته است، که هر کدام برای بخش های تست سرعت، نتایج و تنظیمات می باشند. گزینه های بخش تنظیمات تغییری نداشته و همانند قبل است، از جمله توانایی تعویض بین Mbps و MBps و سوئیچ از 100 Mbps تا 500 Mbps یا حتی 1Gbps.

در نهایت، برنامه از یک آیکون جدید با پس زمینه سیاه و سفید بهره مند شده است. گفتنی است؛ این سامانه سرعت آپلود، دانلود و پینگ را به صورت دقیق و به همراه ارائه آماری دقیق در مورد اینترنت شما به نمایش می گذارد.

طراحی جدید Speedtest برای نسخه آی او اس +تصویر

انتهای پیام/

رابط کاربری جدید Speedtest برای نسخه سیستم عامل آی او اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار