سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان ایران خبر داد؛

نبود حضور بازیکنان نوجوان جودوکار ایرانی در مسابقات آسیایی

به دلیل شرایط سنی ۸۰ درصد بازیکنان نوجوان جودوکار ایرانی در مسابقات آسیایی حضور ندارند.

نبود حضور بازیکنان نوجوان جودکار ایرانی در مسابقات آسیاییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امین شاطرزاده سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان ایران با اشاره به به اینکه ۸۰ درصد از تیم نوجوانانی که در مسابقات آسیایی امسال در قرقیزستان در مسابقات آسیایی حضور ندارند گفت: این بازیکنان به دلیل شرایط سنی به رده جوانان منتقل شده اند.

شاطر زاده با بیان اینکه تیم ملی جودو نوجوانان ایران مسابقات آسیایی لبنان در اردیبهشت و المپیک آرژانتین در مهرماه سال آینده است، افزود: به دلیل ضعف در اصول پایه، در دو مرحله از اردو‌ها به‌طور کامل آموزش داده می‌شود و مرحله سوم نیز کار میدانی، ایستگاهی و تخصصی جودو شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان با تاکید بر برپایی اردو‌های فشرده به سبب نزدیکی به مسابقات آسیایی تصریح کرد: نوجوانان جودوکار کشورمان ۲۰ اردیبهشت ماه امسال در کشور لبنان و شهر بیروت به مصاف حریفان خود می‌روند که در اندک زمان باقی مانده به مسابقات اردو‌ها فشرده‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات برپایی اردو‌ها به سبب تحصیل بازیکنان تیم ملی، ادامه داد: از استان فارس، محمد زحمتکش و عرفان جمعه در اردوی تیم ملی حضور دارند و عرفان می‌تواند سال آینده در مسابقات نوجوانان شرکت کند.
سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان با تاکید بر اینکه برگزاری تورنمنت‌های تدارکاتی تأثیر به‌سزایی در پیشرفت جودوکاران نوجوان دارد، ادامه داد: تیم‌های قدرتمندی مانند ازبکستان، مغولستان، تاجیکستان و قزاقستان سرمایه‌گذاری بسیار گسترده‌ای برای تیم‌های پایه انجام داده و مرتب در اردو‌های مشترک با سایر تیم‌های خارجی شرکت می‌کنند که نتیجه مطلوبی نیز در مسابقات آسیایی قرقیزستان حاصل شد.

شاطرزاده اضافه کرد: با موافقت رئیس فدراسیون جودو و هماهنگی با مدیریت سازمان تیم‌های ملی قرار شد در یک اردوی مشترک ۱۰ روزه و یک تورنمنت که در کشور‌های ترکیه، آلمان یا ازبکستان برگزار می‌شود برای آماده‌سازی تیم و آشنایی نفرات اعزامی با رقیبان خود و شناخت نفرات برگزیده شرکت می‌کنیم.
انتهای پیام/ت

نبود حضور نوجوانان جودکار در مسابقات آسیایی به دلیل شرایط سنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار