رئیس شورای برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف در بوشهر:

شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد

رئیس شورای برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر ترویج فریضه الهی در جامعه گفت: در این راستا شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها تشکیل شده است.

شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ستاد امر به معروف ماموریت و رسالت انقلابی خود اجرا کرده است اظهار داشت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌ها و توجه آحاد مردم برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی از اهم برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شد افزود: با تصویب این مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارای جایگاه و پشتوانه قانونی شد و نقش مهمی در ترویج این فریضه الهی با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های مختلف ایفا کرد.

مشاور عالی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه ماموریت این ستاد اطلاع‌رسانی و آموزش شناخت معروف‌ها و منکرها  است خاطرنشان کرد: این مهم در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مدیریتی، اقتصادی و مقابله با آسیب‌ها، تهدیدها و فسادها مورد توجه قرار دارد.

حبیبی با بیان اینکه برخی مردم از کم‌کاری خدمات اداری رنج می‌برند گفت: مقابله با فساد اداری و ارتقا تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی در اولویت برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.

وی توسعه فرهنگ مقابله با اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق و دیگر ناهنجاری‌های اجتماعی را از رسالت ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و تصریح کرد: توجه به اشتغال جوانان به عنوان شعار امسال  مورد توجه ویژه این ستاد قرار دارد که در این راستا برنامه‌های  دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود.

رئیس شورای برنامه‌ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها خبر داد و افزود: تمام دستگاه‌های دولتی موظف به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر هستند که در این راستا این مهم مورد توجه قرار گرفته است.

حبیبی با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گفت: امسال سه طرح اصلاح الگوی مصرف، پاسخگویی به مطالبات مردم و تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عنوان طرح‌های این ستاد اجرایی شده است.

انتهای پیام/پ

تشکیل شورای امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.