بررسی وضعیت واحدهای تولیدی در شهرستان چایپاره

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره گفت: آذر ماه امسال وضعیت واحدهای تولیدی شهرستان چایپاره بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسین بنکدار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره با اشاره به اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چایپاره در آذر ماه امسال اظهار کرد: در این مدت وضعیت واحدهای تولیدی چایپاره بررسی شده و موانع تولید رفع و تعدادی از واحدها به کارگروه رفع موانع تولید استان معرفی شد.

وی افزود: از سوی دیگر بررسی وضعیت واحدهای تولیدی و معرفی به فرمانداری برای برخورداری از تسهیلات صندوق توسعه روستائی و عشایری انجام و نیز تعدادی از واحدهای صنعتی برای تخصیص سوخت زمستانی و سوخت جایگزین معرفی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره گفت: برگزاری بازرسی های مشترک با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان از واحدهای عرضه کننده مواد آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی و واحدهای صنفی خرده فروشی کالای دخانی و نیز انجام بازرسی های ادواری حوزه گندم، آرد و نان از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

وی بیان کرد: انجام بازرسی های ادواری از اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف شهرستان، بررسی پروانه های کسب منقضی شده اتحادیه ها، تائید سوخت واحدهای معدنی مستقر در حوزه این شهرستان و بازرسی از مرحله پایان برداشت مصالح رودخانه ای واحد شن و ماسه شرکت گوی قوم چایپاره نیز در آذر ماه امسال انجام شد.

انتهای پیام/ح

وضعیت واحدهای تولیدی در شهرستان چایپاره برررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.