افزایش کرایه تاکسی‌ها در گرو افزایش قیمت بنزین

عضو شورای شهر اهواز گفت: تصمیم گیری درباره نرخ کرایه تاکسی‌ها بعد از قطعی شدن افزایش قیمت بنزین صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم کعب عمیر، عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: تا وقتی بحث گران شدن سوخت کاملا قطعی نشود نمی‌توانیم درباره تغییر نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تصمیم گیری کنیم.

وی اظهار کرد: تا وقتی بحث گران شدن سوخت کاملا قطعی نشود نمی‌توانیم درباره تغییر نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس تصمیم گیری کنیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اهواز گفت: در تماس‌هایی که با نمایندگان مجلس داشتم متوجه شدم که مجلس هنوز افزایش قیمت سوخت قانع نشده و این احتمال وجود دارد که قیمت سوخت افزایش پیدا نکند.

کعب عمیر از مزایای  تاکسی‌های آنلاین در اهواز گفت: تاکسی‌های آنلاین به علت در دسترس بودن، سبب راحت‌تر شدن رفت و آمد مردم شده‌اند ولی متاسفانه هنوز مرجع واحد و مشخصی برای مدیریت و مجوزدهی به شرکت‌های تاکسی آنلاین مشخص نشده است.

وی افزود: بار‌ها به مسئولان طرح یکپارچه سازی مدیریت خدمات شهری را پیشنهاد کرده‌ام که متاسفانه آن طور که باید توجه نشده و هنوز هم شاهد بلاتکلیفی در مدیریت برخی خدمات به ویژه در حوزه حمل و نقل توسط نهادهای دولتی هستیم در حالی که بهتر است یک اداره یا یک بخش تصمیم گیرنده باشد.

کعب عمیر با بیان اینکه برخی مقاومت‌ها از طرف تاکسی سرویس‌ها در برابر تاکسی‌های آنلاین طبیعی است، افزود: به هرحال نمی‌شود با تکنولوژی جنگید، به ویژه اینکه تاکسی‌های آنلاین بسیار مورد اقبال عمومی هستند و به کار مردم سهولت بخشیده‌اند.

انتهای پیام/م

تصمیم گیری درباره نرخ کرایه تاکسی بعد از قطعی شدن افزایش قیمت بنزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.