باید به مشکلات سربازانی که در زلزله اخیر آسیب دیده اند رسیدگی شود

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: سربازان سر انگشتان ایجاد امنیت در کشور هستند که کارشان مصداق بارز جهاد در راه خدا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ایرج علیمرادی فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: سربازان نیروی انتظامی شبانه روزی به منظور برقراری نظم و امنیت در کشور تلاش می کنند و خط مقدم آرامش کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه باید تکریم سرباز همواره مد نظر فرماندهان باشد، گفت: باید به مشکلات سربازانی که در زلزله اخیر آسیب دیده اند رسیدگی و به آنان کمک شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو تاکید کرد: دستورات سلسله مراتب فرماندهی در رابطه با خدمات دهی به سربازان زلزله زده باید هرچه زودتر اجرایی شوند.

 علیمرادی ادامه داد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به منظور همدردی با مشمولان مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و خانواده های آنان، تسهیلاتی برای معافیت از خدمت این دسته از عزیزان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برهمین اساس، یکی از فرزندان مشمول خانواده هایی که تمام و یا حداقل دو نفر از اعضاء درجه یک خانواده خود (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) را از دست داده اند از معافیت خدمت سربازی بهره مند خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو با اشاره به اینکه غیبت مانع رسیدگی به درخواست معافیت از خدمت این دسته از مشمولان نخواهد بود، گفت: در مواردی که سرپرست خانواده فوت کرده و یا به دلیل معلولیت ناشی از زلزله قادر به اداره امور خود نباشد، تنها فرزند ذکور بالای ۱۸ سال خانواده، از خدمت سربازی معاف خواهد شد.

انتهای پیام/ز


باید تکریم سرباز همواره مد نظر فرماندهان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار