توقف بازی تیم فوتبال فولاد خوزستان

تیم فولاد خوزستان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر برابر حریف خود در اهواز متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس روز یکشنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبداله کرمی، رحیم زهیوی، فرشاد جانفزا، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، سینا مریدی و عبداله ناصری برای فولادی ها به میدان رفتند.

همچنین علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، علی علیپور، محسن مسلمان و گادوین منشا ترکیب تیم پرسپولیس را تشکیل می دادند.

این بازی بین دو تیم اول و سوم جدول برگزار می شد و همین موضوع جذابیت بازی را دو چندان کرده بود.

عملکرد تیم فولاد خوزستان در هفته های اخیر موجب شد که در این دیدار تماشاگران بسیاری به ورزشگاه غدیر آمده و از نزدیک نظاره گر بازی باشند. بیش از 20 هزار تماشاگر اهوازی از این بازی دیدن کردند.

در دقیقه 14 بازی گادوین منشا از سانتر دیدنی محسن مسلمان به خوبی استفاده کرد و با ضربه سر دروازه تیم فولاد خوزستان را باز کرد.

این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند و سرخپوشان پایتخت نشین با پیروزی به رختکن رفت.

در نیمه دوم تیم فولاد که نمی خواست بازنده بازی باشد به شدت حملات خود ادامه داد تا این که سرانجام در دقیقه 90 بازی، رحیم زهیوی با یک ضربه استثنایی دوازه تیم پرسپولیس را باز کرد.

در این دیدار حامد لک از تیم فولاد خوزستان و محمد انصاری از تیم پرسپولیس از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تیم پرسپولیس با این تساوی 37 امتیازی شد و به صدرنشینی خود همچنان ادامه داد در حالی که فولادی ها با کسب 28 امتیاز در مکان سوم باقی ماندند.

انتهای پیام /د

فولاد در روزی که خوب بازی کرد، متوقف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.