ورمزیار: "استقلال" جزء ۳ تیم برتر ایران است

پیشکسوت تیم استقلال تهران گفت: استقلال نشان داد از لحاظ بدنی و فنی جزء ۳ تیم برتر ایران است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صادق ورمزیار پیشکسوت تیم استقلال تهران درباره برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان بیان کرد: استقلال روند خوبی را پیش گرفته است. فکر می کنم با حضور شفر و اضافه کردن برخی دستورهای تاکتیکی تیم بسیار خوبی آماده شده است. استقلال از لحاظ بدنی و فنی جزء ۳ تیم برتر کشور است و فوتبال تماشاگر پسندی بازی می کند.

او ادامه داد: استقلال در کنار گلزنی و ایجاد موقعیت های خطرناک، حملات خوبی را طراحی و به خوبی توپگیری می کند. سبک جذاب بازی استقلال سبب می شود هواداران این تیم به ورزشگاه بیایند. البته در کل از تیم بزرگی مانند استقلال انتظار می رود همیشه اینگونه بازی کند.

ورمزیار درمورد اینکه آیا وینفرد شفر می تواند از تمام بازیکنان به عنوان نفرات اصلی استفاده کند یا خیر، گفت: استقلال هم در لیگ بازی می کند و هم در جام حذفی. بنابراین طبیعی است که باید از تمام بازیکنانش در این ۲ جبهه استفاده کند. امروز(یکشنبه) دیدید که محسن کریمی به خوبی جای فرشید اسماعیلی را پر کرد و فکر می کنم استقلال در کنار جوان های باکیفیت، نفرات باتجربه ای در اختیار دارد که به خوبی بازی را مدیریت و کنترل می کنند.

پیشکسوت استقلال تهران درمورد قرار گرفتن این تیم در گروه مرگ‌ لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فکر می کنم هرچه گروه سخت تر باشد کار بازیکنان راحت تر است. هرچند العین و الهلال حریفان بزرگی هستند اما استقلال سال گذشته العین را در تهران شکست داد و شکست ۶ بر یک در ابوظبی هم‌ اتفاقی بود. در کل استقلال توانایی صعود را از گروهش دارد.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال درباره دلیل اصلی نتیجه نگرفتن این تیم در زمان علیرضا منصوریان گفت:  منصوریان برای استقلال زحمت کشید اما باید دستیارانش بیشتر به او کمک می کردند. در مجموع این استقلال همان تیم منصوریان است که با هدایت شفر ثمره اش را می بینیم.

انتهای پیام/

اظهارات ورمزیار درباره برتری استقلال مقابل صنعت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار