مدیرکل منابع طبیعی بوشهر:

۲۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دشتستان رفع تصرف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ۲۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دشتستان رفع تصرف شد.

۲۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دشتستان رفع تصرف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دو پرونده مهمی که فرد متخلف با هدف کاربری معدن در شهرستان دشتستان تصرف کرده بود با تلاش نیروهای حفاظت و حقوقی این اداره و رآی قطعی مراجعه قضایی رفع تصرف صورت گرفت.

وی افزود: این پرونده که نزدیک به ۲۳ هکتار از اراضی ملی را شامل می‌شد کیفری بود و در دو روستای راهدار و قرقاول خانه شهرستان دشتستان قرار داشت.

مهاجری، ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را نیز بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دانست و تصریح کرد: رفع تصرف انجام شده در قالب دو پرونده مجزا بوده است و از همکاری‌های شهردار، نماینده دادستان، رئیس پاسگاه ۱۳ دالکی، نماینده حقوقی و مامورین پاسگاه ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتستان تشکر می‌کنم.

وی افزود: تصرف اراضی ملی با هر عنوانی که باشد جرم محسوب می‌شود و افراد می‌بایست قبل از هر گونه اقدامی نسبت به شیوه واگذاری و یا آگاهی یافتن از وضعیت اراضی به منابع طبیعی مراجعه کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به قاطعیت این اداره در مبارزه با زمین‌خواری تصریح کرد: تنها در شهرستان دشتستان و در نیمه دوم سال جاری تا کنون نزدیک به ۱۸۰ هکتار خلع ید صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این میزان خلع ید صورت گرفته تنها مربوط به ۵ پرونده و با ارزش ریالی نزدیک به یک میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/پ

رفع تصرف ۲۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.