اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قیروکارزین

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از توسعه و تکمیل زیر ساخت‌ها و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی قیروکارزین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کاهش سهم پرداخت نقدی به ۱۰ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط از ۳۶ به ۴۲ ماه ب از مهمترین مشوق‌های جدید سرمایه گذاری است.

وی افزود: برای فعالان صنعتی و اقتصادی و سرمایه گذاران به شرط بهره برداری طی برنامه زمان بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تاسیس تا سقف ۷۰ درصد از اسناد تعهدی سرمایه گذاران به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

فتوحی با اشاره به توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی قیروکارزین، ادامه داد: این شهرک صنعتی دارای امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و روشنایی است.

وی بیان کرد: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار احداث که ۵۲ هکتار آن آماده واگذاری است و تاکنون بیش از شش هکتار آن به صنعتگران واگذار شده است.

فتوحی اظهار داشت: در این شهرک صنعتی تاکنون ۲۰ قرارداد با سرمایه گذاران منعقد شده است که از این تعداد چهار واحد صنعتی با اشتغال زایی ۴۲ نفر به بهره برداری رسیده است و ۱۶ واحد صنعتی در حال ساخت و ساز است که برخی از آن‌ها امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک گنجایش استقرار ۲۶۰ واحد صنعتی با کاربری‌های مختلف درحوزه صنایع کوچک و متوسط را در خود دارد.
انتهای پیام/ر

تکمیل زیر ساخت‌ها در شهرک صنعتی قیروکارزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار