تمدید طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی استان مرکزی

طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی برای آخرین مرتبه تا تاریخ ۱۵ دی تمدید شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی به کلیه اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که تا کنون در طرح آمایش در حال اجراء شرکت نکرده اند، اعلام کرد: طرح آمایش ۱۲ برای آخرین مرتبه تا تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ تمدید گردیده‌است.

لذا اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت آمایش ۱۱ و هویت ۱۰ که تاکنون نسبت به دریافت کارت‌های آمایش مرحله دوازدهم خود اقدام ننموده اند فقط تا تاریخ مذکور مهلت دارند جهت شرکت در آمایش و دریافت کارت معتبر به دفاتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

روابط عمومی افزود: ارائه کلیه خدمات اداری پس از تاریخ مذکور صرفاً به دارندگان مدرک معتبر خواهد بود و اتباع فاقد کارت آمایش معتبر، تبعه خارجی غیرمجاز تلقی و برابر قوانین و مقررات غیر مجازین با آنان برخورد خواهد شد و در مهلت مذکور ساعت مراجعه به دفاتر خدمات اتباع خارجی از ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰ است.

دبیرخانه کمیته حقوقی حل اختلاف اتباع خارجی استانداری مرکزی هم اعلام کرد: طرح و ثبت درخواست ها، شکایات و دعاوی اتباع محترم هیچ گونه هزینه‌ای در بر نداشته و در صورت نیاز به وکیل و یا پیگیری موضوعات در مراجع ذیصلاح قضایی نیز این مهم کاملاً به صورت رایگان انجام خواهد شد.

این دبیرخانه همچنین افزود: اتباع محترم خارجی می‌توانند همه روزه در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک معتبر شناسایی و مستندات لازم نسبت به طرح شکایات خود در کمیته مذکور به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی واقع در شهرستان اراک، بلوار فاطمیه، جنب سازمان حج و زیارت استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ ج


تمدید طرح آمایش اتباع و مهاجرین خارجی تا ۱۵ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.