توضیحات قوه قضائیه در مورد چگونگی نظارت بر فیلم های جشنواره فجر

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به منظور پیشگیری از وقوع جرایم درحوزه تولیدات سینمایی با همکاری کارگروهی متشکل از کارگردانان برجسته برای فیلمنامه ها مشاوره های حقوقی - قضایی ارائه می دهند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی درحوزه تولیدات سینمایی با همکاری کارگروهی متشکل از کارگردانان برجسته و تهیه کنندگان سینما از سال 1394 فیلمنامه هایی که برای مشاوره های حقوقی - قضایی به این معاونت مراجعه می کنند با همکاری تیم کارشناسی مطالعه و بررسی می کند و مشاوره های مورد نیاز را ارائه می دهد.

 در سه سال گذشته به صورت مستقل و بدون ورود به حوزه فعالیت جشنواره فیلم فجر با رصد فیلم های راه یافته به جشنواره، فیلم هایی را که با رویکرد پیشگیری ساخته شده اند شناسایی و با هدف تقویت رویکرد پیشگیری در تولیدات سینمایی از عوامل سازنده فیلم های منتخب، تقدیر وقدردانی می کند.

لازم به ذکر است؛ این داوران و اعضای کارگروه فنی معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه هیچ ارتباطی با کمیته داوران جشنواره فیلم فجر ندارد و صرفاً فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از نظر اثرگذاری درپیشگیری از آسیب های اجتماعی داوری خواهند کرد.

 امسال معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای نخستین بار با گردآوری پرونده های قضایی از سراسر کشور قصد دارد سوژه ها و فیلم نامه های مناسب را در اختیار تهیه کنندگان قرار دهد.

انتهای پیام/

ارائه مشاوره  حقوقی قضایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به فیلم نامه های فیلم فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار