مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

​حماسه ۹ دی ماه به گفتمانی برای نسل‌های آینده تبدیل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: حماسه ۹ دی ماه باید به یک گفتمان برای نسل‌های آینده تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تبیین و تشریح حماسه عظیم نهم دی ماه در جامعه گفت: حماسه ۹ دی ماه باید به یک گفتمان برای نسل‌های آینده تبدیل شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون این روز تاریخی افزود: معظم له در این باره فرموده‌اند نهم دی تجلی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم بود، همان‌گونه که در ابتدای انقلاب محرم به کمک این مردم آمد در قضایای نهم دی هم عاشورا به کمک ملت آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: فتنه 88 یک اقدام برنامه‌ریزی شده برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که شاید برخی ساده‌لوحان و کسانی که از سرلجبازی و قانون‌شکنی در این فتنه نقشی اساسی ایفا کردند از برنامه‌ریزی‌های قبلی برای فتنه آگاه نبودند.

انصاری راد افزود:در حماسه نهم دی ماه سال 88 نیز مردم با راهپیمایی، حمایت خود را از انقلاب و اسلام اعلام کردند.

وی گفت: حضور هوشمندانه ملت مومن، ولایت‌مدار، با بصیرت و با غیرت ایران در حماسه نهم دی، تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر تبیین و تشریح حماسه عظیم نهم دی ماه در جامعه افزود: حماسه 9 دی ماه باید به یک گفتمان برای نسل‌های آینده تبدیل شود.

انصاری راد تاکیدکرد: نهم دی ماه موضوع مهمی است که باید همه ما به طور جد به آن بپردازیم، مسئولان در هر دستگاه، نهاد و یا سازمانی و یا اقشار مختلف مردمی باید به این مهم توجه کنند و در حماسه عظیم نهم دی ماه حضور یابند.

وی گفت: تمامی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و همچنین قشر مردمی باید حضور فعال در برگزاری تجمع عظیم نهم دی ماه در هرمزگان داشته باشند.

انصاری راد افزود: تمامی نهادها و سازمان‌ها تعامل و همکاری خوبی با شورای هماهنگی در برگزاری تجمع عظیم نهم دی ماه داشته باشند.

انتهای پیام/ف

برگزاری تجمع عظیم نهم دی ماه در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.