جشنواره تئاتر معلولین زاگرس فرصتی برای نشان دادن توانایی آنهاست

به گفته یکی از اعضای کانون ملی منتقدین تئاتر کشور جشنواره تئاتر معلولین زاگرس فرصتی را در اختیار معلولین عزیز قرار می دهد تا توانایی شان را به جامعه نشان دهند.

محمودی  یکی از اعضای کانون ملی منتقدین تئاتر کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:  معلولین قشری از جامعه هستند که باید از امکانات فرهنگی، هنری و رفاهی برخوردار شوند و جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین زاگرس این شرایط را برای آنها فراهم کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره در چهار بخش صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان و نمایشنامه نویسی بود  بیان کرد: کارها در حوزه خیابانی پیشرفت خوبی داشته، اما در حوزه صحنه ای مشکلاتی وجود داشت و در برخی موارد کیفیت لازم را نداشت و در حوزه کودک و نوجوان هم نیاز به تلاش بیشتر و تحقیق در این حوزه لازم است.

این کارشناس حوزه نمایش گفت: بهتر است در سال های آتی در جشنواره به بخش ها تخصصی تر نگاه شود  برخی نمایش ها قوی و برخی کارها نیز نیاز به دانش افزایی و تمرین بیشتر نیاز دارند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه به لحاظ برگزاری پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر زاگرس خوب عمل کرده است گفت: در این مدت تیم ستاد برگزاری جشنواره تلاش و زحمت زیادی کشیدند.

پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان زاگرس  یکم دی ماه لغایت چهارم دی با حضور گروه های تئاتر از پنج استان کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان و ایلام   در حال برگزاری است .

 

انتهای پیام/ز

برگزاری  پنجمین جشنواره تئاتر معلولین  در استا ن کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار