قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: شورای عالی اصلاح‌طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند، البته این شورا نیازمند اصلاحاتی است.

شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کندداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح پیشنهادی از سوی مصطفی کواکبیان مبنی بر تشکیل پارلمان اصلاحات، اظهار کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی عالی‌ترین تشکل با گرایش اصلاحات است، چرا که این مجموعه توانسته تمامی احزاب اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلبان غیرحزبی را در بر بگیرد.

وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان می‌تواند توقعات کواکبیان را برآورده کند، البته این شورا نیازمند اصلاحاتی است که می‌توان آن را مرتفع کرد.

قنبری تصریح کرد: اینکه جریان اصلاحات هر روز بخواهد تشکلی جدید به راه بیاندازد مفید نخواهد بود و لازم است که با تقویت نقاط قوت شورای عالی سیاستگذاری و رفع نقاط ضعف آن به فکر بهبود این مجموعه باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری بیان کرد: ماحصل ایجاد پارلمان اصلاح‌طلبان در بهترین شکل خود نتایج شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را دربر دارد.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تقویت شورای عالی سیاستگذاری می‌توانند در انتخابات‌های بعدی وحدت و انسجامی که همواره داشته‌اند را حفظ کنند و مانع از دودستگی شوند.

قنبری تأکید کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان موفقیت‌های زیادی در زمینه انتخابات‌های گذشته و ایجاد وحدت میان اصلاح‌طلبان درپی داشته است و بنده ضمن احترامی که برای کواکبیان قائل هستم، معتقدم که تقویت شورای عالی باید در دستور کار قرار گیرد و این شورا نقطه قوتی برای پیشبرد اهداف اصلاح‌طلبان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار