برگزاری ششمین جشنواره ورزش‌های زمستانی در خلخال

ششمین جشنواره ورزش‌ها و بازی‌های زمستانی خلخال با نخستین بارش برف زمستانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی فرماندار خلخال امروز در جلسه شورای ورزش همگانی با محوریت جشنواره ورزش های زمستانی در خلخال اظهار داشت: ششمین جشنواره ورزش‌ها و بازی‌های زمستانی خلخال با نخستین بارش برف زمستانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها، بهبود روابط اجتماعی، معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی و پر کردن اوقات فراغت زمستانی مردم با حضور میهمانانی از مناطق مختلف استان اردبیل و کشور در منطقه عمومی شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار خلخال با بیان اینکه زمان دقیق برگزاری جشنواره با بارش نخستین برف زمستانی اعلام می‌شود گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزاری جشنواره های خلخال در برگزاری مناسب و بهتر این جشنواره اداره ورزش و جوانان خلخال را همراهی می کنند.

رئیس شورای ورزش همگانی خلخال اظهار کرد: در حالی که در بسیاری از مناطق کشور برف و زمستان به عنوان ظرفیت بزرگ گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد در این شهرستان تنها سرما و مشکلات زمستان بزرگنمایی شده و انتظار می‌رود از این پس برف و این موهبت الهی به عنوان یک ظرفیت بزرگ گردشگری منطقه مورد توجه قرار مردم و مسئولان بگیرد.

بابایی افزود: علاوه بر برگزاری جشنواره ورزش های زمستانی جشنواره‌های مختلفی همچون صعودهای زمستانی به قله‌های مرتفع و یا برگزاری مسابقات ورزشی در طول فصول سرد سال در این شهرستان مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی شهرستان خلخال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.