بیش از ۴۰ مدرسه ناحیه ۳ شیراز نیاز به مرمت دارد

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز گفت: بیش از ۴۰ مدرسه ناحیه ۳ آموزش و پرورش شیراز نیاز به بازسازی و مرمت دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد کماندار سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز، گفت: ناحیه ۳ شیراز با ۶۷ هزار دانش‌آموز، ۹ هزار کارمند، ۵ هزار بازنشسته، ۴ هزار و ۳۰۰ کارمند شاغل و ۲۷۰ مدرسه یکی از نواحی کم برخوردار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های زیادی انجام شده، اما کافی نیست و در این راستا اختصاص سهم ۵ درصدی شهرداری به نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات پیش روی این نواحی را کاهش می‌دهد.

کماندار بیان کرد: توجه به احداث، مرمت و بازسازی مدارس نواحی ۳ و ۴ آموزش و پرورش و تعامل با اداره کل فنی و حرفه‌ای برای افزایش مهارت‌های فنی دانش‌آموزان از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

معاون نهضت سوادآموزی شیراز نیز تصریح کرد: در کشور ۳۳ دستگاه، عضو شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی هستند که هر دستگاه باید بی‌سوادان مجموعه خود را شناسایی، جذب، نگهداری و سپس به آموزش و پرورش معرفی کند.

عیسی ملک‌پور اظهار کرد: راه‌اندازی یادگیری محلی در نواحی ۳ و ۴ آموزش و پروزش، زندان، افزایش نرخ ۹۳.۱ درصدی باسوادی در شهرستان شیراز از دیگر فعالیت‌های نهضت سوادآموزی است.
انتهای پیام/ر

لزوم بهسازی مدارس ناحیه ۳ شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار