51 هکتار از اراضی شهرضا منتظر تصویب در طرح جامع شهر

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: بیش از 51 هکتار از اراضی شهرضا در طرح جامع شهر مورد تصویب قرار نگرفته و امیدواریم با بازنگری مجدد این مشکل برطرف شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرزو قوامی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجازی که چهره و آینده شهر را به لحاظ شهرسازی زیر سؤال می‌برد، اظهار کرد: ساخت و ساز در شهر باید بر اساس طرح جامع انجام شود.

وی افزود: در طرح جامع پیشنهادی شهرضا که در سه ماهه نخست سال 96، از وزارت کشور به استانداری ارسال شد، بیش از 51 هکتار از اراضی شهر مورد تصویب قرار نگرفت، در این محدوده بخش اعظمی از آن شهروندانی هستند که سالیان زیادی است ساخت و ساز کرده و اکنون در این طرح خارج از محدوده شهری هستند، این معضل بزرگی است که امیدواریم با بازنگری مجدد برطرف شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان این‌که پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز بسته شود، گفت: بر اساس مصوبه وزارت دادگستری با ساخت و سازهای غیرمجاز از حوزه معاونت پیشگیری از جرم به عنوان بحث آسیب‌زای حاشیه‌نشینی، برخورد قاطع می‌شود.

وی تأکید کرد: باید با استفاده از اهرم قانون و بازدارندگی آن که ضمانت اجرای قانون است معضل ساخت و سازهای غیرمجاز سامان‌دهی شود تا مراجعات کاهش و هزینه‌های اضافی نیز پرداخت نشود.

قوامی با اشاره به دغدغه‌های خود برای شهرضا، ابراز کرد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی، بصیرت سیاسی و اعتلای بینش جامعه و ایجاد اشتغال پایدار و توسعه ماندگار از دغدغه‌ها برای شهر است.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.