درخواست تهیه کننده «اسکی باز» از دبیر جشنواره فیلم فجر

محمد احمدی گفت: موفقیت «اسکی باز» در جشنواره فیلم فجر، موجب تمایل فیلمسازان به سینمای کودک و نوجوان خواهد شد.

خواسته تهیه کننده «اسکی باز» از دبیر جشنواره فیلم فجرمحمد احمدی تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت نمایش «اسکی باز» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «اسکی باز» را با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر تحویل دادیم و منتظر جواب هستیم، اما با توجه به اینکه فیلم جوایز فراوان و معتبری دریافت کرده و در جشنواره مهمی کاندید شده، از مسئولان سینمایی و آقای داروغه زاده دبیر محترم جشنواره که توجه ویژه ای به سینمای کودک و نوجوان دارند، انتظار داریم «اسکی باز» بدون گذر از کانال هیات انتخاب در بخش مسابقه حضور یابد.

وی افزود: فیلم «اسکی باز» فیلمی گرم با پتانسیل بالاست که اگر در جشنواره دیده شود، به طور قطع در اکران نیز موفق تر خواهد بود و خروجی آن بیشتر دیده شدن فیلمی از سینمای کودک و نوجوان، جذب هرچه بیشتر مخاطبان سینما و تمایل هرچه بیشتر تهیه کنندگان و کارگردان ها برای ورود به این بخش از سینما خواهد بود.

 در خلاصه داستان «اسکی باز» به تهیه کنندگی محمد احمدی و کارگردانی فریدون نجفی آمده است: پسر بچه‌ای اسکی باز که فقط چند ساعت تا مسابقات اسکی زمان دارد، اسکی‌اش شکسته است. به نجار آبادی سفارش یک جفت چوب اسکی می‌دهد و مجبور می‌شود بر خلاف میل باطنی‌اش بزکوهی را برای قربانی سرباره به روستای مجاور ببرد و تا عصر برگردد.

حبیب تاجمیری، سید شهاب‌الدین طباطبایی، رضا موری، امیررضا فرامرزی و آوا دارویت بازیگران «اسکی باز» هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار