صدور پنج هزار و 700 کارت ملی هوشمند در ایوان

رییس اداره ثبت و احوال شهرستان ایوان از صدور پنج هزار و 700 کارت ملی هوشمند در این شهرستان خبر داد.

صدور پنج هزار و 700 کارت ملی هوشمند در ایوانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ ناصر فیض الهی رییس اداره ثبت و احوال شهرستان ایوان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۷۰۰ کارت ملی هوشمند و ۲۱۰۰  شناسنامه مکانیزه  توسط  اداره ثبت و احوال شهرستان ایوان صادر گردیده است.

فیض الهی گفت : با توجه به اینکه مهلت انقضای کارت هوشمند ملی تا پایان سال جاری می باشد لذا در راستای بهره مندی بیشتر از خدمات لازم و ضروری است که شهروندان نسبت به تعویض کارت های ملی خود اقدام نمایند .

وی افزود : شناسنامه های مکانیره دارای فناوری جدید و ضریب امنیتی بالایی هستند و قابلیت جعل ندارند و کارت های ملی هوشمند نیز از آنجا که تنها با اثر انگشت فرد متقاضی صادر و تایید می شود در صورت جعل یا سوء استفاده از آن، امکان شناسایی متخلف با سهولت بیشتری میسر شده است.

فیض الهی ادامه داد:متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی با ورود به سامانه www.ncr.ir درخواست خود را ثبت کنند،همچنین کار ثبت نام در اداره پست و دفتر پیشخوان پارس صورت می گیرد شهروندان می توانند با مراجعه به این دو مرکز نسبت به تعویض شناسنامه و کارت ملی هوشمند خود اقدام نمایند.

وی در پایان گفت : یکی از موضوعات اساسی تعویض و عکس دار نمودن شناسنامه های دانش اموزانی است که به سن بالای 15سال رسیده اند که لازم و ضروری است که با اخذ گواهی از محل تحصیل خود نسبت به این امر اقدام نماید.

 

انتهای پیام/ع

صدور کارت ملی هوشمند در ایوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.