برگزاری کارگاه آشنایی با شبکه های عصبی بیولوژیک

مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه گفت: گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی کرمانشاه، کارگاهی با عنوان آشنایی با شبکه های عصبی بیولوژیک در دانشکده انرژی دانشگاه برگزار کرد.

میرزایی مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت:  امروزه مدلسازی مغز انسان به موضوع بسیار مهمی در جوامع علمی تبدیل شده و دانشگاه های معتبر دنیا بر روی این موضوع تحقیقات گسترده ای انجام می دهند.


وی ادامه داد: به همین خاطر این موضوع از اهمیت خاصی در دنیای علم الکترونیک و مخابرات برخوردار است و تداوم چنین کارگاه های متناسب با علم و تکنولوزی نوین، قطعا به ترقی و پیشرفت دانشگاه ها کمک خواهد کرد.


 این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی دانشجویان با نحوه تعامل عصبی بدن انسان با محیط و مدلسازی الکتریکی شبکه عصبی بیولوژیک وهمچنین شناخت فرآیند مدلسازی، نحوه پیاده سازی دیجیتال و آنالوگ این مدل ها توسط FPGA ، برگزار گردید.



جمعیت دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نزدیک 2100 نفر است که در 10 رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه در حال تحصیل هستند و در حال حاضر این دانشگاه در هفت رشته کارشناسی ارشد نیز دانشجو دارد.

انتهای پیام/ز



آشنایی دانشجویان با نحوه تعامل عصبی بدن انسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار