پیشرفت 55 درصدی ساخت تصفیه خانه فاضلاب شیروان

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شیروان گفت : هم اکنون احداث بهره برداری و انتقال تصفیه خانه فاضلاب شیروان با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ صمد ایزانلو معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شیروان با بیان این که ساخت تصفیه خانه شهرستان شیروان به روش BOT توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اجرا است ، گفت: برای اجرای پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شیروان به روش  BOT 280میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به این که ظرفیت کل تصفیه خانه فاضلاب شیروان 24 هزار مترمکعب است ، اظهار کرد : ساخت این تصفیه خانه از سال 95 آغاز شده که مدت زمان ساخت پروژه تصفیه خانه فاضلاب شیروان 2سال پیش بینی شده است.

ایزانلو هدف از اجرای تصفیه خانه فاضلاب را حفظ محیط زیست ، ارتقاء بهداشت عمومی ، حفاظت از آب های زیر زمینی ، تولید کود طبیعی و تولید انرژی بیان کرد و گفت : مجموع کل مشترکین آب شهری شیروان بیش از 31 هزار مشترک است .

وی بیان کرد : افق این پروژه در سال 1415 برای جمعیتی افزون بر 142 هزار و 703 نفر طراحی شده و براین اساس میزان فاضلاب ورودی در 4 سال اول بهره برداری به میزان 6 هزار متر مکعب در شبانه روز و در سال های بعد این میزان به 12 هزار مترمکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/آ

ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.