طرح همیار آب در ۱۱۰ مدرسه ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح همیار آب در ۱۱۰ مدرسه ابتدایی استان خبر داد و گفت: این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  نگهدار معادیجو اظهار داشت: طرح همیار آب در بیش از 110 مدرسه ابتدایی شهرهای این استان تا پایان سال تحصیلی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح همیار آب با همکاری آموزش و پرورش و به منظور آموزش دانش‌آموزان در زمینه مصرف بهینه آب در حال انجام است، عنوان کرد: این طرح از جمله‌های برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در زمینه ترویج مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت این کالای با ارزش است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در این طرح کار‌شناسان آب و فاضلاب استان با حضور در مدارس به تبیین روش‌هایی صرفه جویی در مصرف آب می‌پردازند.

معادیجو تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر ارائه روش‌های صرفه جویی، برنامه‌های فرهنگی و هنری در زمینه مصرف بهینه آب اجرا و بسته‌های فرهنگی بین دانش آموزان توزیع می‌شود. ‌

وی اجرای طرح همیار آب را در مدارس ابتدایی راهکاری مناسب و اثرگذار در جهت تبیین مصرف بهینه آب دانست و گفت: این طرح همه سال و در طول سال تحصیلی و به صورت مداوم در مدارس ابتدایی استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/غ

طرح همیار آب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.