خطاب به هموطنان مسیحی؛

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع)

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در پیامی میلاد پیام آور مهر و دوستی حضرت عیسی بن مریم علیه السلام و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه  در پیامی میلاد پیام آور مهر و دوستی حضرت عیسی بن مریم علیه السلام  و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی به این شرح است:

 بنام خدا

 هموطنان مسیحی سلام ها و درودهای گرم اینجانب را پذیرا باشید.

 میلاد حضرت عیسی بن مریم علیه آلاف التحیه و الثناء پیام آور مهر و دوستی، فرصتی است دوباره تا سرشت بشری به جوش آمده و بار دیگر بر ارزشهای الهی بیاندیشد.

پیامبران الهی خصوصا رسولانی که رسالت جهانی دارند موهبت های حضرت دوست هستند که بشر را در تاریکی ظلمات دنیوی چراغ راه باشند و مسیر رسیدن به مقامات والای بشری را طی نمایند؛ حضرت مسیح پیامبری است که ندای محبت به هم نوع را سرود و زمزمه رستگاری نمود و پاکی طریق الهی را نمایان ساخت.

اینک که در زادروز مردی بزرگ از تبار نیکان روزگار خود است، افضل آن است که بر حقانیت ادیان خدایی شهادت دهیم و تفکر در آموزه های سراسر یکتا پرستی را پیشه سازیم.

 رسول رحمت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، خاتم انبیاء و ادامه و اکمال مسیر پیامبران قبل از خود، پیروان راستین را به احترام بر فرستادگان الهی سفارش و برادری بر پایه عقل را خواستار شده اند.

 اینجانب به نوبه خود و به نیابت از هم استانی های مسلمان خود، میلاد حضرت عیسی بن مریم و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفته و روزهای سرشار از نیکی و خوشبختی را بر شما از درگاه احدیت خواستارم.

 والسلام علی عباد الله الصالحین

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام/ح

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.