9 دی؛ تجلی قدرت خدا/

ولایتی: پیام 9 دی، حضور مردم در دفاع از انقلاب است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با به خطر افتادن انقلاب وارد میدان می‌شوند و پیام 9 دی حضور مردم در دفاع از انقلاب است.

پیام 9 دی حضور مردم در دفاع از انقلاب بوده و هستبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه نشست خبری با موضوع تحولات فلسطین در باشگاه خبرنگاران جوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این انقلاب متعلق به مردم است و مردم با رهبری امام خمینی(ره) آن را به دست آوردند و با هدایت مقام معظم رهبری آن را ادامه داده‌اند.

وی افزود: مردم ما هر جا که ببینند این انقلاب به خطر افتاده وارد میدان می‌شوند، در ابتدای انقلاب نیز مردم به صحنه آمدند و شاه را سرنگون و آمریکا را از کشور بیرون و بعد از آن در جنگ تحمیلی از سرزمین مان دفاع کردند.

ولایتی تصریح کرد: مردم کشورمان در دفاع از حرم مردانه ایستادگی کردند و مردم در 9 دی 88 نیز دیدند یک سر فتنه در خارج و سر دیگرش در داخل به وسیله افراد فریب خورده شکل گرفته است بنابراین  پیام 9 دی حضور مردم در دفاع از انقلاب است.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی بیان کرد: مردم در حماسه 9 دی با حضور میلیونی خود به دنیا نشان دادند که ما انقلاب را دوست داریم و از آن حمایت می‌کنیم ولو اینکه ممکن است مشکلاتی نیز داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: البته طبیعی است که هر حکومت تازه شکل گرفته‌ای با مشکلاتی مواجه باشد و مردم باید دست به دست هم بدهند تا چالش‌ها رفع شود.

ولایتی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه 200 سال مبارزه است که اوج آن در زمان امام خمینی(ره) شکل گرفت و مهمترین دستاورد آن استقلال کشور است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۳۲ ۰۵ دی ۱۳۹۶
با سلام . شبکه های اجتماعی روز بروز بیشتر وارد زندگی جوانان می شود و این سخن همه است که باید فرهنگ سازی کنیم .
در جامعه ما هر کس احترام به مالکیت را خودش تفسیر می کند . مثلا در انتخابات مجلس . ریاست جمهوری کاندیداها با تفسیر شخصی خود را مالک اموال فردی و عمومی می دانند . بدون اجازه مالک بردر دیوار مردم اعلامیه می چسباند .و یا خیابانها . پارکها . فضای سبز پر است از پوستر و بنر . ویا اعلامیه های تخلیه چاه . کنکور رستوانها. فروشگاه ها ه بدون اجازه مالک بر دیوار انها نصب کنند .کپی رایت از اثار فکری و هنری و فرهنگی بدون اجازه مالک جزئ افتخارات و حقوق خود می دانند .و امثال دیگر و غیره نتیجه عدم اشنایی با مفهوم مالکیت باعث گردیده است که .در شبکه های اجتماعی بدون اجازه مالک نسبت به پخش عکس و کلمات و کلیپ های توهین امیز اقدام می نماید .و یادر مسائل حاد مزاحمت برای دیگران چه فکری و جسمی ایجاد می کندند .عدم اشنایی با مالکیت عمومی باعث شده که تعدای ا تلاش میکند از ارازل و اوباش باشد . در صورتی که می شنویم که در کشور سوئیس . سوئد نروژ . المان و... مردم احترام بسیار زیاد به مالکیت افراد و اموال عمومی نشان می دهند . حتی تف کردن در خیابان . جیغ زدن . بلند صحبت کردن والودگی هوا . رودخانه ها قطع درختان . و....... را جزی تجاور به حریم مالکیت فردی و عمومی می دانند. پس برای انها شبکه های اجتماعی زیاد مانند کشورد ما مخرب نمی باشد .چون انها قبلا فرهنگ سازی کرده اند . .
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۳:۵۰ ۰۵ دی ۱۳۹۶
بعضی ها خط گرفتن و پول گرفتن و کشور رو بهم ریختن دو تا آدم ساده لوح هم شدن سردمدار اونها
این وسط هم خیلی از جوون ها احساسی عمل کردن و در نهایت تاوانش رو جوون داد و اون اصل کاری ها رفتن اون ور آب و شدن مثلا کارشناس
آخرین اخبار