برگزاری کنگره ملی شهید مصطفی احمدی روشن در ارومیه

کنگره ملی شهید مصطفی احمدی روشن با عنوان گفتمان جوان مومن و انقلابی و با حضور پدر این شهید بزرگوار در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ پدر شهید احمدی روشن در کنگره ملی شهید مصطفی احمدی روشن که با عنوان گفتمان جوان مومن و انقلابی در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد  با بیان این که تمام دنیا در صدد از بین بردن انقلاب اسلامی بودند و هستند گفت: به برکت وجود رهبر بصیر انقلاب و حضور مردم انقلابی توانستیم تمام این نقشه ها را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز عملکرد جهادی و انقلابی توانست کارها را پیش ببرد و به پیروزی برساند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ارومیه نیز در این مراسم نهم دی را روز بیعت مجدد مردم با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این روز بصیرت و هوشیاری مردم را نشان داد و نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب کرد.

پور یوسف افزود: فتنه گران هیچ جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دانشگاه های کشور ندارند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز برائت خود را از آنان اعلام می کند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد ارومیه نیز در این مراسم گفت: دشمنان در فتنه سال 88 با ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف بودند.

حجت الاسلام میرزایی افزود: نظام اسلامی نعمت بزرگ الهی است و برای حفظ و حراست از این نظام الهی باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم.

انتهای پیام/ح

 کنگره ملی شهید مصطفی احمدی روشن در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.