برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت ۹ دی در فارس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری برنامه‌ها و نشست‌های ویژه ۹ دی در استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام محمد رضایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در نشست خبری با تشریح برنامه‌های ۹ دی ماه گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه و نشست ویژه این روز و ۷۶ راهپیمایی و تجمع مردمی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی و تجمع مردمی در شیراز ساعت ۱۴:۳۰ در خیابان ۹ دی شیراز با سخنرانی ضرغامی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

رضایی با بیان اینکه روز ۹ دی روز پیروزی حقانیت انقلاب و مکتب شیعه بر زیاده‌خواهان بود، ادامه داد: صبح روز ۹ دی‌ماه امسال، زنگ بصیرت در مدارس استان فارس نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به برنامه‌های فرهنگی ویژه ۹ دی اشاره و تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی، برپایی ۱۴ نمایشگاه بزرگ عکس با موضوع حماسه ۹ دی در شیراز و برگزاری ۱۱ شب شعر در استان فارس به اضافه ویژه برنامه‌های فرهنگی، بصیرتی و برنامه‌های پرسش و پاسخ در مساجد و فرهنگسرا‌ها و بوستان‌ها از جمله برنامه‌های فرهنگی برای روز ۹ دی است.

وی با اشاره به برگزاریگردهمایی علما و روحانیون استان فارس و جنوب کشور در شیراز در ۷ دی ماه گفت: این برنامه با حضور و سخنرانی آیت‌الله رئیسی تولیت آستان مقدس رضوی و آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

اعلام برنامه‌های ۹ دی ماه در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار