دستگیری ۲ سوداگر مرگ در ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از دو سوداگر مرگ در ساری خبر داد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: به منظور مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران اجرایی این پلیس از فعالیت دو عامل افیونی در شهرستان ساری با خبر شدند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند متهمان را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی در حال حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پراید دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این سوداگران مرگ ۱۷ کیلو گرم تریاک کشف و خودروی آنان توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به این که سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله ‏اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنیان‏هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏کند، گفت: اعتیاد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب زا وکج روانه در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند به نیرو‌هایی وابسته و بیمار تبدیل می‌کند.

سرهنگ ثقفی افزود: برای ارتقاء امنیت عمومی و مقابله با این بلای خانمانسوز، نقش مشارکت‌های مردمی اثر گذار خواهد بود و باتقویت این تعاملات موفقیت‌های خوبی را در مبارزه با عاملان افیونی در استان شاهد خواهیم بود.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی با جوانانی با نشاط و فعال در تمامی زمینه‌های اجتماعی با پلییس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام /ر

کشف تریاک در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.