فرنگی کاران ایذه‌ای در اردوی تیم ملی

۳ فرنگی کار ایذه‌ای از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی کشتی بزرگسالان دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  3 کشتی‌گیر به نام های  حسین اسدی، مهرداد مردانی و پویا دادمرز هستند که از سوی علی اشکانی به این اردو دعوت شدند.

رامین طاهری دیگر کشتی‌گیر ملی‌پوش ایذه‌ای است که چند ماه پیش به‌دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت و از این‌رو شرایط حضور در اردوها را نداشته است و باید در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد حضور این ورزشکار فنی باشیم.

پیام بویری دیگر جوان خوش‌تکنیک کشتی فرنگی کشورمان و دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی که ماه گذشته در مسابقات جهانی امیدها مدال برنز را به‌دست آورد در این مسابقات از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد.

وی که با این شرایط و با توجه به تعهد و تعصب خود به تیم سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های کشتی فرنگی در این مسابقات شرکت کرد، با توجه به شدت یافتن درد مصدومیت خود پس از آن پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

وی در هفته گذشته این عمل جراحی را روی پای خود انجام داد و اینک در حال استراحت است و تا ماه‌های آینده پس از سپری شدن دوران مصدومیت خود بار دیگر به میادین باز گردد.

با این حال یکی از گمانه‌هایی که برای این کشتی‌گیر جوان و توانمند خوزستانی وجود دارد، احتمال حذف سهمیه وی از جانب کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی است و این واقعه می‌تواند باعث دور ماندن این کشتی‌گیر از اردوهای تیم ملی باشد.

این موارد در حالی است که بویری در جریان اردوهای تیم ملی و مسابقات جهانی به منظور افتخار آفرینی برای کشورمان در نبرد با حریفان دچار این آسیب‌دیدگی شد و انتظار می‌رود کادر فنی تیم ملی با توجه به این امر به گمانه‌های شکل گرفته پایان دهد.

انتهای پیام/م

کشتی‌گیر ایذه‌ای به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.