۵ کشته و مصدوم در تصادف محور بوکان ـ میاندوآب

تصادف شدید دو خودروی پراید و سمند در حد فاصل روستا‌های داشبند و اوچ تپه سبب مرگ دو نفر و مصدومیت ۳ نفر شد.

۵ کشته و مصدوم در تصادف محور بوکان ـ میاندوآببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید محب علی فرمانده نیروی انتظامی بوکان، با اشاره به تصادف خودروی سمند و پراید اظهار داشت: در تصادف فوتی در محور بوکان-میاندوآب عامل انسانی عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز از عوامل اصلی تصادف بوده است.

سرهنگ مجید محب علی در تشریح جزئیات این تصادف بیان کرد: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف مرگبار در محور بوکان-میاندوآب حد فاصل"داشبند و اوچ تپه"بلافاصله فرمانده انتظامی و نیرو‌های تحت امر در معیت عوامل امدادی و پلیس راه در محل وقوع تصادف حضور یافتند و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی و مصدومان بی احتیاطی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز را عامل اصلی تصادف امروز در محور یاد شده اعلام کردند.

سرهنگ محب علی افزود: متأسفانه علیرغم تأکیدات و توصیه‌های مکرر پلیس در جهت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی و داشتن سرعت مطمئن و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز باز شاهد وقوع تصادفات این چنینی به جهت عدم رعایت اصول راهنمایی و رانندگی هستیم.

وی بیان کرد: در تصادف فوتی امروز که در جاده بین شهری بوکان-میاندوآب مابین خودروی سمند و پراید اتفاق افتاد به علت شدت تصادف و جراحات وارده راننده پراید در دم فوت کرد و ۳ نفر سرنشین آن مصدوم شدند که به همراه راننده مصدوم سمند به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان تصریح کرد: از هم‌وطنان عزیز و خانواده‌های بزرگوار درخواست داریم تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از تصادفات گام مهمی را در حفظ نیرو‌های انسانی برداریم.

انتهای پیام/ز

تصادف مرگبار در ارومیه

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.