اجرای ویژه برنامه های بصیرت افزایی در ایلام

فرمانده سپاه ناحیه ایلام از اجرای 20 عنوان برنامه بصیرت‌افزایی در این استان خبر داد.

اجرای ویژه برنامه های بصیرت افزایی در ایلامبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ محمدحسین فولادی اظهار کرد:سلسله نشست‌های گروه‌های ناصرین سربازان سپاه ناحیه ایلام برپا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: سلسله نشست‌های معرفتی گروهای ناصرین کارکنان وظیفه سپاه ناحیه ایلام با محوریت معرفت افزایی و کسب مهارت لازم زندگی و ایجاد نشاط و شادابی برگزار شد.

فولادی تصریح کرد: سلسله نشست‌های گروهای ناصرین به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر  سربازان از دوران خدمت و آشنایی هرچه بیشتر با مجموعه دانستی‌های لازم و ضروری برای زندگی در آینده این عزیزان است و تمام تلاش‌ها شده است که این جوانان بتوانند مهارت‌های لازم را برای زندگی خود کسب کنند.

وی موضوعات این نشست‌ها را اخلاق، معارف، قرآن، دین و زندگی و کلاس‌های ورزشی و اردوهای تفریحی بیان کرد و گفت : در مباحث فرهنگی کارگاه مصون سازی فرهنگی بصورت ماهیانه وبطور مرتب برگزار می‌شود زیرا ناتوی فرهنگی دشمن برای قشر جوان ونوجوان به شدت فعال و سعی وافری در گمراه کردن این قشر دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام به اجرای بیش از 20 عنوان برنامه برای گروهای ناصرین در ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: ماه عسل آموزش این گروه‌ها ناصرین را  برای سربازان پخته شدن در مسائل شخصی زندگی وبالا بردن سطح اعتقادت و در نهایت فردی مفید و کارآمد برای جامعه است.

 

انتهای پیام/ع

اجرای 20 عنوان برنامه بصیرت‌افزایی سپاه ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.