جلسه نایب رئیسان هیأت های ورزشی کردستان در سنندج برگزار شد

جلسه نایب رئیسان هیأت های ورزشی کردستان در راستای بررسی و مشکلات ورزش بانوان استان در سنندج برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس اداره ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در این جلسه که عصر روز سه شنبه (پنجم دی ماه) در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد،گفت: با توجه شرایط مطلوب در سال های 95 و نیمه نخست سال 96 توانستیم در کشور جایگاه خوبی را نسبتا داشته داشته باشیم و در جهت کسب رتبه بهتر باید بیشتر تلاش کنیم.

عهدیه دولت آبادی افزود: در سال 97 اعتبارات مناسبی در بخش 27 صدم مالیات برارزش افزوده به ورزش بانوان اختصاص یافته است که دستگاه ورزش و جوانان استان انتظار دارد نایب رئیسان هیأت ها در بخش های استعدادیابی، ورزش قهرمانی و همگانی بیشتر فعالیت کنند .

دولت آبادی در ادامه گفت: با تأکید مدیرکل ورزش و جوانان کردستان 50 درصد از اعتبارات هیأت های ورزش استان به بخش بانوان اختصاص یافته است که نواب رئیسان باید این موضوع را از روسای هیأت ها مطالبه کنند.

رئیس اداره ورزش بانوان به تلاش و فعالیت نایب رئیسان در رشته های ورزشی مربوطه اشاره کرد و گفت، مسئولین ورزش بانوان هیأت ها فقط به دریافت یک حکم نواب رئیسی بسنده نکنند و باید در راستای پیشرفت و اعتلای رشته ورزشی آن هیأت به صورت علمی گام بردارند.

این مقام مسئول اظهار داشت، نایب رئیسان هیأت های ورزشی بیشتر فکر و ذهن خود را متوجه مرکز استان نکنند و باید حوزه فعالیت نواب رئیسان در سطح استان و شهرستان های تابعه گسترش پیدا کند.

عهدیه دولت آبادی خاطر نشان کرد، کلیه نایب رئیسان با روسای هیأت های ورزشی استان تأمل لازم را داشته باشند و با کمک بدنه هیأت ها در بخش های استعدادیابی، قهرمانی، همگانی بیشتر کار کنند.

دولت آبادی همچنین به ارتباط مستقیم و مستمر با فدراسیون ها اشاره کرد و گفت، ارتباط با فدراسیون های ورزشی می تواند در بخش فنی و تجهیزاتی رشته مریوطه نیز کارساز و مفید باشد.

رئیس اداره ورزش بانوان در پایان عنوان کرد، کلیه نایب رئیسان هیأت های ورزشی  عملکرد ماه به ماه و سالانه خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارسال کنند تا کارشناسان این حوزه کمبود و چالش های موجود را ورزش بانوان را بررسی کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه نایب رئیسان هیأت های ورزشی کردستان در سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.