نسخه پزشک قلابی به دست قانون پیچیده شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک از دستگیری پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق شهریاری،  رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

شهریاری در تشریح جزئیات این خبر افزود: در هفته اخیر شخصی به‌عنوان پزشک به شبکه بهداشت و درمان باغملک به‌منظور فعالیت در این شهرستان مراجعه کرد، ما نیز مدارک و سوابق این شخص را موردبررسی قرار دادیم و او را به حراست شبکه بهداشت باغملک برای سیر مراحل قانونی و اداری معرفی نمودیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک عنوان کرد: حراست شبکه بهداشت با بررسی مدارک و سوابق ارائه‌شده توسط این شخص به وی مشکوک می‌شود و فوراً موضوع را به حراست استان اطلاع می‌دهد، بعد از اطلاع‌رسانی به حراست استان و اعلام به بازرسی دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم برای بازداشت سوژه انجام شد.

وی گفت: بر اساس آخرین اعترافات گرفته‌شده توسط پلیس آگاهی تمامی مدارک این شخص جعلی و متعلق به پزشکی است که چندین سال قبل فوت‌شده و در قید حیات نیست.

انتهای پیام/م

دستگیری پزشک قلابی در باغملک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار