شهردار دامغان;

آمادگی شهرداری دامغان جهت واگذاری زمین برای احداث کتابخانه

شهردار دامغان گفت : شهرداری دامغان آمادگی لازم را جهت واگذاری زمین و ساختمان برای احداث کتابخانه در این شهرستان را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسلم نصرتی شهردار دامغان در نشستی با  مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: شهرداری دامغان آمادگی لازم را برای همکاری با اداره ‌کل کتابخانه های عمومی سمنان جهت ترویج فرهنگ مطالعه دارد.


وی از احداث مجتمع بزرگ فرهنگی تحت عنوان باغ منوچهری دامغانی در شهر دامغان خبرداد و افزود: در این مجتمع قرار است مکانی برای ساخت یک کتابخانه مجهز در نظر گرفته شود.


شهردار دامغان از اجرای طرح کافه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت چندین المان کتاب و قرار دادن آن درمکان های مناسب شهر از دیگر اقدامات شهرداری برای ترویج فرهنگ مطالعه بوده است.


فعالیت 12کتابخانه در شهرستان دامغان


در ادامه نورعلی غلامحسین نیا سماکوش مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز ازفعالیت 12کتابخانه در شهرستان دامغان خبرداد و عنوان کرد : از این تعداد 9 کتابخانه نهادی ، دو کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل است.


 وی بیان داشت : پیگیری برای تأمین فضای کتابخانه ‌های جدید از سوی این اداره کل از جمله برنامه های در دست اقدام است.


سماکوش ضمن قدردانی از همکاری صورت گرفته شهرداری دامغان جهت پرداختی های نیم درصد تصریح کرد: پرداختی شهرداری های هر شهرستان برای کتابخانه‌های عمومی همان شهرستان هزینه می شود.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.