وزیر دادگستری ؛

کار در تعزیرات حکومتی همانند تیغ دو لبه است

وزیر دادگستری گفت: کار در تعزیرات حکومتی همانند تیغ دو لبه ، خواسته عمومی و حق الناس بطوری که یک ریال جریمه غیر واقعی و عدم رعایت حقوق مردم ، دنیا و آخرت را تباه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آوایی وزیر دادگستری در جمع کارکنان تعزیرات حکومتی از جایگاه شغلی آنان در جامعه بعنوان جایگاهی حساس یاد کرد و گفت: نباید تکرار در کار ها موجب سستی در کار شود و هر پرونده باستی به شکل صحیح و توضیحات کامل بررسی گردد.

 آوایی در ادامه کارکنان تعزیرات حکومتی را به عنوان امین مردم و نظام معرفی نمود و گفت:  با اختیاراتی که در اختیار شما گذاشته شده است از جایگاه خود بهره گرفته و با توسل به خداوند در تصمیم گیری ها به یک اقناع وجدانی برسید.

بازوند استاندار کرمانشاه  گفت: در شرایط زلزله تعزیرات حکومتی بسیار خوب عمل نمود و با حضور قاطع خود در سطح بازار و کوتاه کردن دست سود جویان و فرصت طلبان اقدامات خوبی را بعمل آورد.

 وی گفت: خواسته ای از تعزیرات دارم و آن اینکه در شرایط فوق شایعاتی در رابطه با گرانی کالا و خدمات خصوصا بنزین وجود دارد که باعث بوجود آوردن التهاب در بازار می گردد و لذا تعزیرات حکومتی بایستی به این شایعات توجه نداشته باشد کنترل و نظارت کامل خود را انجام دهد و با متخلفان اقتصادی و سوء استفاده کنندگان برخورد قانونی نماید


جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی  خواسته مجموعه را داشتن ساختمان اداری در شان اداره کل ذکرکرد و گفت:اگر در این جلسه با حضور استاندار  و وزیر دادگستری مشکل ساختمان اداری حل نشود دیگر حل نخواهد شد.


انتهای پیام/ز

حضور وزیر دادگستری در اراده تعزیرات حکومتی کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.