دارالقرآن بین المللی در سنندج احداث می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان از احداث بزرگترین دارالقرآن بین المللی با هزینه ایی حدود 70 میلیارد ریال در شهر سنندج خبرداد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در همایش تجلیل از خادمان، فعالان و خیرین قرآنی شهرستان بانه گفت: این دارالقرآن از محل کمک دفتر مقام معظم رهبری در زمینی به مساحت یک هکتار ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت وجود دارالقرآن در همه شهرها افزود: در دیگر شهرهای استان هم با هدف آموزش قرآن کریم و توسعه فرهنگی قرآنی، دارالقرآن و مجتمع های قرآنی تاسیس می شود همچنین دانشگاه قرآن هم با بودجه دفتر مقام معظم رهبری در سنندج ساخته می شود. 

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: با مساعدت فرمانداری، راه و شهرسازی و تبلیغات اسلامی زمینی به مساحت 600 مترمربع برای ساخت دارالقرآن و مجتمع قرآنی اختصاص می یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: منافقین بدترین دشمن نظام اسلامی هستند چون اعتقادی به دین و اسلام ندارند و همیشه بدترین ضربه ها را به اسلام زده اند.

آیت الله حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کشورهایی که ذلت آمریکا و همپیمانانش را قبول کردند با بحران مواجه شدند، افزود: در سال 2017 فجیع ترین جنایت ها علیه مردم یمن صورت گرفت و حتی اجازه ندادند دارو و مواد غذایی به دست مردم برسد.

وی گفت: ایران اسلامی تنها کشوری بود که مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد و از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در برابر زورگویان متجاوز حمایت کرد.

در این همایش از برخی خادمان، فعالان قرآنی و خیرین حوزه قرآنی شهرستان بانه  با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/م

دانشگاه قرآن  در سنندج ساخته می شود. 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.