گرجستان مقصد بعدی سریال 87 متر شد

عوامل «87 متر» در ادامه تصویربرداری این مجموعه به گرجستان می‌روند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری، در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.

تدوین همزمان توسط پرستو جنیدی و زیرنظر مستقیم کیانوش عیاری در حال انجام است و تاکنون شش قسمت راف کات تدوین شده است.

به گفته حسن آقاکریمی مدیر تولید 87 متر، هم اکنون سکانس های مربوط به درگیری‌های دو خانواده پوردَوَرانی و خلیلی بر سر خانه ای که یک کلاهبردار به طور مشترک به  این دو خانواده فروخته است، در حال فیلمبرداری است.

علی دهکردی، فریبا کامران، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی و غزل شجاعی به عنوان خانواده پوردَوَرانی و مهران رجبی، شهين تسليمی، ملیکا نصیری، عرفان آصفی و الهه خادمی به عنوان خانواده خلیلی این روزها در این لوکیشن مقابل دوربین می روند.

به گفته آقا کریمی تصویربرداری در این لوکیشن اصلی تا اسفندماه ادامه خواهد داشت و پس از آن در اواسط فروردین سال 1397 گروه برای ادامه کار به کشور گرجستان می روند.

او درباره داستان سریال در گرجستان اظهار داشت: در ادامه قصه، خانواده پوردَوَرانی و خلیلی برای جستجوی کلاهبرداری که خانه را به آنها مشترکا فروخته است به این کشور می روند و ... .

گفتنی است؛ عوامل تولید این سریال عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: رضا مسعودی، مدير توليد: حسن آقاكريمی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، مدیرفیلمبرداری: داریوش عیاری، فیلمبردار: بابک ابرغانی، صدابردار: سیامک نیازی، طراح گریم: محمدرضا گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح لباس: مهسا حسينی، طراح صحنه: سعید رحیمی، مدیرتدارکات رضا صادق و عکاس: نیما آقاکریمی.

شایان ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی 87 متر کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از تولید سریال کیانوش عیاری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار