پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران برای گردش پایان هفته؛

گردشی زنانه در بوستانی که متعلق به مادران است

برای گردش آخر هفته به پیشنهاد ویژه باشگاه خبرنگاران سفر کنید تا خاطره خوبی در آلبوم پاییزی شما ثبت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برای رهایی از دود و دم شهر تهران باید آدرس مکان دیدنی و تفریحی خوبی را در اختیار داشته باشید تا حال و هوای تازه ای برای شروع هفته کاری جدید به دست بیاورید.

باشگاه خبرنگاران جوان از اوقات فراغت شما غافل نبوده و بسته گشت و گذار را برای آخر هفته شما در نظر گرفته است تا سهمی در لبخند شما داشته باشد.

پیشنهاد ویژه این هفته باشگاه خبرنگاران جوان، بوستان بهشت مادران با مساحت تقریبی حدود 20 هکتار است که در اردیبهشت ماه سال 87 در شرق بزرگراه شهید حقانی و در انتهای خیابان شهید کاویان غربی در منطقه سیدخندان، خیابان شریعتی، خیابان جلفا احداث شده است.

بوستان بهشت مادران ویژه بانوان تاسیس شده است و حفظ حجاب برای خانم ها در فضای پارک اجباری نبوده و این بوستان در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 شب، ایام تعطیل رسمی و همچنین جمعه ها ورود آقایان هم به پارک آزاد است.

گردشی زنانه در بوستانی که متعلق به مادران است

بوستان بهشت مادران سرآغاز تاسیس گردش گاه هایی ویژه بانوان

در صورتی که خانم های متاهل بخواهند با فرزند پسر خود به بوستان بهشت مادران بروند به این شرط می توانند به انجام این کار اقدام کنند که فرزند آن ها زیر 5 سال باشد و فراموش نکنید که هرگونه عکاسی و تصویربرداری در این بوستان ممنوع است.

یک نکته قابل توجه در خصوص احداث بوستان بهشت مادران این است که پس از تاسیس و شروع به کار این بوستان، 3 بوستان دیگر هم ویژه بانوان راه اندازی شد و این بوستان ها به ترتیب شامل پارک مادر آزادگان، پارک ترجس و پارک پردیس بانوان است.

در بوستان بهشت مادران می توانید با خیال راحت و البته لباس راحت ورزش کنید، درس بخوانید، آشپزی کرده و در مجموع به کارهایی که به انجام آن ها علاقه مند هستید بپردازید.

گردشی زنانه در بوستانی که متعلق به مادران است

امکانات رفاهی بوستان بهشت مادران

از جمله امکانات رفاهی بوستان بهشت مادران می توان به پیست دوچرخه سواری حرفه ای و نیمه حرفه ای، سالن های ورزشی چند منظوره برای ورزش هایی چون والیبال، بسکتبال و تیر و کمان و همچنین وجود خانه فرهنگ حورا ویژه برگزاری انواع کلاس های آموزشی اشاره کرد.

از سوی دیگر وجود تعدادی آلاچیق در محوطه داخلی پارک فضایی خوب را برای سپری کردن ساعاتی خوش برای زنان و بانوانی که برای گشت و گذار به بوستان بهشت مادران می آیند فراهم می آورد.

وجود خانه سلامت مادر، سالن آمفی تئاتر روباز، ایستگاه روزنامه خوانی، بوفه، جاده تندرستی، سرویس‌های بهداشتی، زمین بازی کودکان و کتابخانه نیز بخشی از دیگر امکانات رفاهی بوستان بهشت مادران است.

گردشی زنانه در بوستانی که متعلق به مادران است

توصیه مسیریاب باشگاه خبرنگاران جوان برای رسیدن به بوستان بهشت مادران

برای دسترسی آسان تر به بوستان بهشت مادران بهتر است با وسیله شخصی به این بوستان سفر کنید و پس از وزود به بزرگراه حقانی دیوارهای بلند پارک را مشاهده می کنید.

بهترین راه این است که پس از گذر از بزرگراه رسالت و شهید حقانی خود را به یکی از 3 ورودی بوستان بهشت مادران در خیابان پروانه، خیابان شقاقی و یا ورودی خیابان شفاپی برسانید و به پارک وارد شوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار