اجرای طرح عارضه یابی واحد‌های تولیدی در مازندران

طرح عارضه یابی واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران اجرا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی مازندران گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی و صنعتی و باهدف شناسایی موانع و معضلات و برنامه‌ریزی در جهت ارائه خدمات به بخش صنعت و تولید، طرح عارضه‌ یابی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود: حسب دستور استاندار و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران در خصوص شناسایی موانع و مشکلات پیش روی تولید، شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر دارد طرح عارضه‌یابی آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی تحت پوشش اعم از واحد‌های بهره‌بردار فعال، غیرفعال و واحد‌های راکد در جهت ایجاد زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی، هدایت و توسعه سرمایه‌گذاری اجرا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اجرای این طرح با مشارکت واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در مدت ۲ ماه اجرا می‌شود.

موسوی افزود: با تکمیل پرسش نامه از سوی صاحبان واحد‌های تولیدی می‌توان در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در راستای خدمات‌رسانی بهتر شرکت به واحد‌های تحت پوشش در حوزه‌ های ارائه تسهیلات، تأمین مواد اولیه، رفع مشکلات بازار، فروش، پیمانکاران فرعی، آموزش و صادرات استفاده کرد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح عارضه یابی در شهرک‌های صنعتی مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار