دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رهبر انقلاب

اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ صبح امروز چهارشنبه ۶ دی ۹۶، در آستانه یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و هشتمین سالروز قیام مردمی ملت ایران علیه فتنه ۸۸، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همراه با اعضای این شورا از سراسر کشور، با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله‌ العالی) در حسینیه امام خمینی (ره) تهران دیدار کردند.

زیارت مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تهران و تجدید پیمان با بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر مقدس قم، از برنامه‌های جانبی این دیدار بود.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۱۳۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ن

دیدار با مقام معظم رهبری در آستانه ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار