سلطانی فر: به دنبال ثبت یک نتیجه تاریخی در المپیک توکیو هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به ظرفیت ورزش کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دنبال ثبت نتیجه‌ای تاریخی هستیم.

سلطانی فر: به دنبال ثبت یک نتیجه تاریخی در المپیک توکیو هستیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال گفت: ۱۲ سال گذشته به عنوان دوره طلایی در خاطره والیبال و ورزش ایران خواهد ماند.

وزیر تصریح کرد: با افزوده شدن چند رشته جدید مثل کاراته و سنگ نوردی به المپیک ۲۰۲۰ که در آن موقعیت ممتاز جهانی داریم و تقویت سایر رشته‌ها به دنبال ثبت یک نتیجه تاریخی در توکیو هستیم.

او ادامه داد: احمد ضیایی به عنوان همکار داورزنی در ۱۱ سال گذشته خود را یک مدیر توانمند نشان داده است و امیدواریم با حفظ همین رویکرد والیبال را به پیش ببرد. امروز رقابت تمام و باید رفاقت‌ها شروع شود. باید کمک کنیم غرور و وحدت ملی حفظ شده و موفقیت‌ها تداوم پیدا کند.

سلطانی فر گفت: روزگاری گرفتن یک ست در والیبال حتی از قدرت‌های آسیایی برای ما رویا بود، اما مجموعه‌ای موفق و کارآمد امروز تیم ما را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است.روحیه، اراده و عزم بالایی امروز در تمام رده‌های والیبال بوجود آمده که می توانند به راحتی در رویداد‌های مهم جهانی با افتخار شرکت کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اتفاقی که امروز در والیبال افتاده را ما می توانیم در بسکتبال و هندبال هم به وجود بیاوریم و طی 5 - 6 سال آینده همین مسیر موفق را طی کنیم. در این 2 رشته ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم.

سلطانی فر افزود: از زمان شروع به کارمان در وزارت ورزش و جوانان قول دادیم آرامش را به ورزش برگردانیم و از حاشیه، بحران و جنجال دوری کنیم که خوشبختانه امروز فضای بسیار تفاهم آمیزی در ورزش کشور وجود دارد. هنر ما استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور است که تا حدود زیادی در آن موفق بوده ایم.

وزیر ورزش اظهار کرد: ساماندهی امور فدراسیون‌ها و اداره نکردن  آن‌ها با سرپرست از دیگر وعده‌های ما بود که در طول این مدت و به ویژه در یک ماه گذشته انتخابات 10 فدراسیون را برگزار کردیم و بزودی چند فدراسیون دیگر هم تعیین تکلیف می شوند که این یکی از بزرگترین افتخارات ماست.خوشبختانه در بسیاری از این انتخابات‌ها افراد جدید و جوانی آمدند که مطابق سیاست ما جهت ورود یک هوای تازه و انرژی جدید به ورزش بود.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: در کنار استفاده از تجربه پیشکسوتان در اتاق فکر‌ها به دنبال سیاست دولت و شخص رئیس جمهور مبنی بر پیگیری حضور نسل جوان در عرصه مدیریت کلان کشور هستیم.

وزیر ورزش گفت: رویداد‌های مهمی در سال ۲۰۱۸ از جمله جام جهانی فوتبال و بازی‌های آسیایی جاکارتا داریم که برنامه ریزی آن از مدت‌ها پیش تشکیل شده و با تشکیل ستاد ویژه به دنبال بهترین نتیجه در آن هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.