کدخدایی در اهواز:

ایران پیروز جنگ‌های سخت است/تلاش همیشگی دشمن برای تغییر ماهیت انقلاب

سخنگوی شورای نگهبان ایران را پیروز جنگ‌های سخت دانست و گفت: همین ایثارگری و حمایت ملت از انقلاب سبب شد که دشمنان راهبرد جنگ نرم را انتخاب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عباسعلی کدخدایی صبح امروز در جمع اساتید بسیجی خوزستان در اهواز با اشاره به اینکه ۹ دی و پیروزی انقلاب اسلامی دو پیشامد مهم تاریخ ۴۰ سال گذشته هستند، اظهار کرد: قبل از انقلاب در دوره ستم‌شاهی فرصتی برای بیان منطقی عقاید وجود نداشت و بسیاری از جوانان ما در راه دفاع از حقیقت یا به شهادت رسیدند و یا حبس شدند.

وی تحقیر انسان مسلمان را در دوره پهلوی بدترین ظلم در دوره پیش از انقلاب برشمرد و گفت: فضای قبل از انقلاب فضایی نبود که سبک زندگی اسلامی در آن گسترش یابد.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه امام خمینی (ره) کشور را با انقلاب اسلامی از ظلمات خارج کرد، عنوان کرد: باور مردم به الهی بودن حرکت و نهضت انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی (ره) به‌عنوان یک عالم دینی و حضور و پشتیبانی مردم از نهضت سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی هستند و همین عوامل انقلاب ایران را از سایر تحولات منطقه متمایز می‌کند.

وی با اشاره به دشمنی‌های غرب و شرق با نظام اسلامی بیان کرد: مرور حوادث پس از انقلاب نشان می‌دهد که غرب و شرق پیروزی انقلاب اسلامی را برابر با شکست خودشان می‌دانند.

کدخدایی با اشاره به سختی‌های کشور و تقدیم صدها هزار شهید پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: ارزیابی تحولات و پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که تحمل این سختی‌ها ارزش داشت.

تهاجم فرهنگی از شیوه های قدرت‌های استکباری برای سرنگونی انقلاب اسلامی

وی جنگ‌های مستقیم، تهاجم فرهنگی و براندازی نرم را از شیوه‌های مستقیم و غیر مستقیم قدرت‌های استکباری برای سرنگونی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: هنوز هم یک دیوانه می‌گوید می‌خواهم انقلاب اسلامی را سرنگون کنم و البته مانند دیگران شکست می‌خورد.

سخنگوی شورای نگهبان ایران اسلامی را پیروز جنگ‌های سخت دانست و عنوان کرد: همین ایثارگری جوانان و حمایت ملت از انقلاب سبب شد که دشمنان به جای جنگ سخت، راهبرد جنگ نرم را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه سبب شد که دشمنان هزینه‌های زیادی را صرف اسلام‌شناسی کنند چرا که اسلام پس از انقلاب با اسلام برخی از کشورها متفاوت است؛ اسلامی که با تکیه بر خود به دنبال استقلال است.

کدخدایی افزود: دشمن برای تغییر ماهیت انقلاب و جمهوری اسلامی همیشه تلاش کرده است و برای همین شاهدیم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی از رژیم‌های مرتجع نام خود را به جمهوری اسلامی تغییر دادند.

هجمه به ولی‌فقیه برای زیر سؤال بردن نظام است

وی سلب اعتبار از مقامات کشور را از اهداف دشمن برای سرنگونی انقلاب اسلامی دانست و گفت: در اوایل انقلاب هجمه به شخصیت‌هایی مانند شهید بهشتی را در دستور کار قرار دادند تا با سلب اعتبار امثال این شهید مظلوم اعتبار نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اهمیت جایگاه ولایت‌فقیه گفت: هجمه به شخص ولی‌فقیه و جایگاه ولایت‌فقیه نیز از جمله اقدامات دشمن برای زیر سؤال بردن نظام است.

انتهای پیام/ب

صحبت های کدخدایی در جمع اساتید بسیجی خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۰:۱۷ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ایول ایرانم