واقعیاتی از وقوع زلزله در تهران؛

حمله موش‌های آدم خوار به پایتخت نشینان صحت دارد؟

رئیس جامعه دامپزشکان کشور گفت: اظهاراتی مبنی بر وجود موش آدم خوار زمان وقوع زلزله صرفا باعث تشویش اذهان عمومی است.

اصلاح شود/// ماجرای حمله موش‌های آدم‌خوار به پایتخت نشینان صحت دارد؟پیام محبی رئیس جامعه دامپزشکان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص مطرح شدن اظهاراتی مبنی بر وجود موش‌های آدم‌خوار در تهران هنگام بروز زلزله اظهار کرد: در شرایط فعلی موش‌های تهران از نوع رت هستند و این موش‌ها مهاجم و ممکن است به لاشه حیوانات حمله و از آنها تغذیغه کنند.

وی ادامه داد: به نظر من این طرز نگاه خیلی غیرمنطقی است که بگوییم این موش‌های هنگام وقوع زلزله به تهران حمله کنند چراکه این موش‌ها از نوع خانواده موش‌های صحرایی هستند در واقع این اظهارات صحت ندارد و باعث تشویش اذهان عمومی شود که در وقوع زلزله به انسان‌ها حمله کنند.

محبی بیان کرد: به هر حال امیدواریم هیچ زلزله‌ای در تهران به وقوع نپیوندد چرا که امروزه خطرات گسترد‌ه‌تر از موش‌ها انسان‌ها را در بروز زلزله افراد را تهدید می‌کند و من فکر می‌کنم که باید  برنامه جامعی در این مسئله برای پایتخت اندیشیده شود.

رئیس جامعه دامپزشکان یادآور شد:  از موش‌ها بیماری‌هایی ممکن است به انسان منتقل شود، ولی دغدغه تهران بیشتر از این مساله است که بخواهیم در این موضوع نگرانی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

شایعات حمله موش های آدم‌خوار به پایتخت در هنگام بروز زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار