حمایت شهرداری اردبیل از طرح ها و ایده های دانشجویی در حوزه معماری

شهردار اردبیل گفت: از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی در حوزه معماری که شاخصه‌های اجتماعی و علمی در آن رعایت شده باشد به‌صورت ویژه حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف الهیان،شهردار اردبیل در همایش معماری انسان‌گرا که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد اظهار کرد: از طرح‌ها و ایده‌های دانشجویی در حوزه معماری که شاخصه‌های اجتماعی و علمی در آن رعایت شده باشد به صورت ویژه حمایت می‌کنیم و آن را در شهر اردبیل اجرایی خواهیم کرد.

وی گفت: هر پروژه‌ای که از جانب مهندسان و دانشجویان معماری در راستای افزایش حس انسان‌گرایانه و برطرف‌سازی نیاز فطری و زیبایی شناختی شهروندان اردبیل باشد با نام فرد ایده‌دهنده در شهر اردبیل اجرایی و دستمزد آن فرد نیز پرداخت خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: طرح‌ها و پروژه‌های شهری باید خود مقصد باشند نه اینکه ما را به مقصد یا هدف خاصی برسانند.

لطف الهیان با اشاره به اینکه برگزاری سمینارهای تخصصی در حوزه معماری شهری و معماری انسان‌گرایانه می‌تواند قدم مهمی در جمع‌آوری ایده‌های خلاقانه باشد افزود: باید توسعه اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر مقدم بر توسعه عمرانی باشد و این مساله می‌تواند باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرهای ما باشد.

وی اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های شهری ما مفاهیم انسانی را منتقل نمی‌کند و ما باید حتما به ابعاد انسانی پروژه‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

ایده‌های دانشجویی انسان محور در حوزه معماری حمایت می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.