حضرت آیت‌الله خامنه‌ای:

نقد و نقدپذیری واجب؛ تهمت و‌ لجن‌پراکنی حرام +فیلم

رهبر انقلاب اسلامی نقد و نقدپذیری را واجب و تهمت و‌ لجن‌پراکنی را حرام دانستند و از کسانی که به اسم نقد، سیاه‌نمایی می‌کنند، انتقاد کردند.

نقد و نقدپذیری واجب؛ تهمت و‌ لجن‌پراکنی حرام + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بخشی از سخنان دیروز ایشان در دیدار با مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور را بازنشر کرد. ایشان در این سخنان بین نقد با دروغ و تکرار حرف دشمن فرق قائل شدند و ابراز داشتند که نقد و نقدپذیری واجب است اما تهمت و لجن‌پراکنی حرام است.

ایشان در ادامه ابراز داشتند که سیاه‌نمایی هنر نیست و نباید بدون تمیز هر دستگاهی را متهم کنیم؛ هر بچه‌ای هم می‌تواند با سنگ شیشه‌ها را بشکند و این هنر نیست. ایشان ادامه دادند که نباید برای جهات شخصی و از روی هوای نفس حرف زد بلکه هنر این است که منطقی و منصفانه حرف زده شود.

رهبر انقلاب اسلامی سپس به موضوع انقلابی‌گری پرداختند و اظهار داشتند که انقلابی‌گری با انقلابی‌نمایی فرق دارد. انقلابی‌گری کار سختی است و پایبندی و تدین لازم دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه از کسانی که مدام دستگاه‌های مختلف کشور را متهم می‌کنند، انتقاد کردند و فرمودند که نمی‌شود کسی یک دهه همه‌کاره کشور باشد و دهه بعد به مخالف‌خوان مملکت تبدیل شود. ایشان این نوع رفتا را بازی دانستند و ابراز داشتند که 9 دی پاسخ ملت به همین بازی‌ها بود.

ایشان سپس با اشاره به جمله حکیمانه امام خمینی(ره) که فرمودند "ملاک حال فعلی افراد است"، اظهار داشتند که ما خیلی باید مراقب خودمان باشیم که تا دم مرگ از مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام اسلامی خارج نشویم.

در ادامه می‌توانید فیلم بیانات ایشان را ببینید.

انتهای پیام/

سخنان مهم رهبری در مورد کسانی به بهانه نقد به همه تهمت می‌زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اعتدال واقعی یعنی این

نه مثل آقایون به اسم اعتدال ریشه مردم رو میزنند
تهمت و دروغ و غرور هم چاشنی کارشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
چقد بد
آخرین اخبار