پیروزی‌های پرگل پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز همیشه با جذابیت های فراوانی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 14:30 امروز (جمعه) تیم های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم می روند و شاگردان برانکو و گل محمدی تلاش می کنند تا با پیروزی مقابل هم، در جدول امتیازات خود را بهبود ببخشند. بر همین اساس نگاهی انداختیم به برخی از رکوردها و آمارها که به شرح زیر است>

پرگل ترین برد های پرسپولیس مقابل تراکتورسازی

شاگردان بهزادی در پرسپولیس به مصاف تراکتورسازی رفتند و با 3 گل به پیروزی رسیدند. این مسابقه در ورزشگاه باغشمال تبریز برگزار شد و پرسپولیسی ها با گلزنی مرحوم صفر ایرانپاک و فتاحی ( 2 بار ) به برد دست یافتند.

همچنین درسال 1370 پرسپولیسی ها با هدایت علی پروین با تراکتورسازی دیدار کردند  و با درخشش فرشاد پیوس با پیروزی بزرگی رسیدند. پیوس در این مسابقه 4 گل زد تا تیم تحت هدایت علی پروین تراکتور را  مغلوب کند. اما این پایان کار نبود و هفت سال بعد شاگردان پروین بازهم با 4 گل تراکتورسازی را شکست دادند و در نهایت به عنوان قهرمانی لیگ رسیدند. کریمی، هاشمی نسب، استیلی و حلالی گلزنان پرسپولیس در آن مسابقه بودند.

پرگل ترین پیروزی

در اسفند 1378، پرسپولیسی ها عجیب ترین نتیجه تقابل 2 تیم را بدست آورند. سرخ پوشان پایتخت با گلزنی هاشمی نسب، کریمی ، سراج و دبل ادموند بزیک 5 بر 2 برنده شدند تا تراکتور سنگین ترین شکست تقابل 2 تیم را متحمل شود.

یک برد دیگر در سالِ قهرمانی!

 پس از پیروزی تاریخی و  پنج گله پرسپولیس مقابل تراکتور، شاگردان پروین بازهم راهی تبریز شدند و به پیروزی 3 گله رسیدند. ابراهیم اسدی، پایان رافت وعلی کریمی گلزنان سرخ ها در این مسابقه بودند تا پرسپولیسی ها برد پرگلی کسب کنند.

انتهای پیام/

پیروزی های پرگل سرخپوشان مقابل نماینده تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ایول
آخرین اخبار