همراه با شهدا؛

زندگی‌نامه شهید آقازاده

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید آقازاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید:

شهید میر یوسف آقازاده سال 1345 در یک خانواده مذهبی در قره ضیاءالدین به دنیا آمد. تا دبیرستان در زادگاهش به پایان رساند. خود را در جهت تهذیب نفس به مشقت می انداخت .

شهید بسیجی شجاع انسان مومن و نظر اعتقادی فوق العاده پایبند بود. نماز شب می خواندبا شروع جنگ حمیلی به جبهه اعزام شد. مدتها در کردستان ماند و به جبهه غرب کشور اعزام شد و بعد از آن در لشکر عاشورا مشغول دفاع از خاک پاک میهن عزیز شد. در گردان شهدای محراب که در عملیات پیروزمندانه والفجر مقدماتی شرکت کرد و از ناحیه پا شکستگی پیدا کرد. و جانباز شد. بعد از بهبودی دوباره به جبهه رفت. و سرانجام در عملیات بدر در جزایر مجنون به شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید میر یوسف آقازاده 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسلام امام علی زاده
۱۶:۲۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
بنده حقیر ،که لایق نبودم،ولی افتخار چندین رفاقت و دوستی با ایشان
دارم،به ولله قسم ،هر چقدر از بزرگواری ،این شهید بزرگوار گفته شود،
بازکم است،وحقیر باز هم بعداز سالها در امور ایشان در حیرتم،
به امید قبولی درگاه احدیت