برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان

امام جمعه خرمشهر گفت: مسئولان منطقه آزاد اروند رویه خود را اصلاح کنند و مشکل بیکاری جوانان را برطرف کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته با بیان اینکه مسئولان ناتوان و ناکارآمد از مسئولیت خود کنار بکشند، افزود: استان خوزستان با این همه منابع زیرزمینی و رو زمینی دارای ظرفیت بالای اشتغال است ولی امروز بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر همچنان نرخ بالایی دارد.

وی با بیان اینکه افراد لایق و کارآمد در شهرهای آبادان هستند که اگر مسئولیت را به دست بگیرند غوغا می کنند، گفت: در دوران دفاع مقدس همین افراد کارآمد توانستند 2 ابرقدرت شرق و غرب را به زانو درآورند.

حجت الاسلام موسوی فر با انتقاد از عملکرد منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد اروند به رغم نرخ بالای بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر بالغ بر یک هزار میلیارد ریال هزینه ساختمان اداری خود می کند و درحالی که ساختمان هایی در کنار آن برای استفاده اداری وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر همین بخش هزینه برای اشتغال جوانان خرج می شد بخش عمده ای از بیکاری در این 2 شهر برظرف می شد.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: بعضی از معاونت های منطقه آزاد اروند 2 تابعیتی هستند و پایان هفته بیشتر آنها به تهران و جاهای دیگر سفر می کنند و میلیاردها تومان برای منطقه آزاد هزینه آمد و شد را تحمیل می کنند؛ چرا از مدیران که ساکن آبادان و خرمشهر استفاده نمی شود که هزینه ای برای منطقه نداشته باشد.

وی با خطاب به برخی جوانان که دست نوشته در دست داشتند، گفت: اگر می خواهید شعار دهید مشکلی ندارد ما مردم خرمشهر مانند سایر مردم ولایت مدار دارای ادب و شعور هستیم.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر به سالروز 9 دی سال 88 اشاره کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب یکسری از اصول را با الهام از آیات قرآنی برای ما در رابطه با 9دی سال 88 تفسیر کردند و اگر مسئولان به این اصول پایبند باشند در خدمت مردم و انقلاب خواهند بود.

انتهای پیام /د

مسئولان منطقه آزاد اروند مشکل بیکاری جوانان را برطرف کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.