حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیان

نخست وزیر اسراییل با انتشار یک پیام ویدئویی، از توئیت وزیر خارجه ایران در تبریک کریسمس به مسیحیان انتقاد کرد.

حمله نتانیاهو به ظریف به دلیل تبریک کریسمس به مسیحیانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) با انتشار یک پیام ویدئویی، از توئیت «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در تبریک کریسمس به مسیحیان انتقاد کرد.

بر این اساس، ظریف هفته گذشته در توئیتر خود مراسم جشن کریسمس و سال نو میلادی را به تمام مسیحیان جهان تبریک گفته بود. نتانیاهو با بیان اینکه وقتی جوانان ایران به توئیتر دسترسی ندارند، چه فکری قرار است درباره این توئیت داشته باشند، گفت با این وجود، مقامات عالی‌رتبه ایران به آن دسترسی دارند.

وی سپس با طرح ادعای مضحکی درباره تبعیض علیه مسیحیان در ایران، مدعی شد: «تصور کنید زمانی که با آرامش در خانه و در جمع خانواده خود نشسته و مشغول عبادت هستید، ناگهان گروهی از نیروهای مسلح وارد شده و شما را به زندان منتقل می‌کنند.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد مسیحیان در ایران به خاطر داشتن این دین و انجام اعمال و آیین‌های مذهبی خود، شکنجه می‌شوند و تحت حکومت ایران رنج می‌برند.

نتانیاهو سپس ظریف را به‌خاطر تبریک گفتن کریسمس علی‌رغم زندانی کردن مسیحیان، به داشتن «نهایت نفاق و دورویی» متهم کرد.

انتهای پیام/

حمله نتانیاهو به محمد جواد ظریف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو بره بمیره به تو چه اصن تو برو مردم و ارتش خودتو جمع کن که افتادن تو جون این فلسطینی ها .خوبه حالاخودش و مردمش هم ضد انسانینت هستند هم به خیال باطل خودشونو از تمام قوم ها برتر میدونن خداوند به درک واصلشون کنه لعنت به همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
درود بر دکتر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۶ دی ۱۳۹۶
از قدی گفتن دیوونه رو سلام کن و رد شو
حالا این آقا ی وقتایی ی جوکی تعریف میکنه واسه شادی ملت وگرنه در حد و اندازه ای نیست که بخواد در مورد مرد دیپلماسی ایران حرفی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۶ دی ۱۳۹۶
حمله مسلحانه به خانه های مردم کار داعشی های دست پرورده صهیونیست ها در عراق و سوریه بود که به همت ایران در حال ریشه کنی کامل است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۰۲ ۱۶ دی ۱۳۹۶
یکی نیست به این غول بی شاخ دم بگه کی به تو اجازه داده خودت رو قاطی آدمی زاد کنی تا جایی که ما می دونیم هیچ فلسطینی در خانه خود آرامش نداره وهر لحظه ممکنه که وحشی های رژیم اشغالگر خانه را بر سر خانواده های فلسطینی خراب کنه اونوقت اومده جوک میگه
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۵ دی ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۵ دی ۱۳۹۶
ااحمدالله که دشمنان ما از نادان ها هستند
Germany
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۵ دی ۱۳۹۶
این نتانیاهو باز حرف زد مگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
انشالله نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعوووودو اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
اقا شمعون
۱۷:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
بهتره که این نتانیاهو ساکت بشه مثل اسلافش . اینقر مضحک حرف می زنه که هیچ دیوانه ای اینقدر جرئت نداره وراجی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
من طرفدار نتانیاهو نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
هر چند که نتانیاهو دشمن بی قید و شرط مسلمین و ما ایرانی ها می باشد. مرگ بر اسرائیل جواب من است . ولی من که با همه ترفندهای که بلد بودم نتونستم توئیتر بسازم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
تارژیم های مرتجع هست اسرائیل هم هست .بنابراین اول باید حساب اینها را رسید .
-
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
عشق من درخت کریسمس
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۱:۰۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
اسم سگ ما نتانیاهو است البته بلانسبت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خجالتم نمیکشه این پیرمرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
از قدیم گفته اند جواب ابلهان خاموشی است تو که جزء هیچها هستی پس خاموش شو تو عددی نیستی که راجع به ایران صحبت کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ugd
۰۹:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۶
شهدای مسیحیت، نماد همگرایی ادیان در نظام اسلامی
ایثارگری های رزمندگان مسیحی در طول جنگ تحمیلی، جلوه با شکوهی از همگرایی ادیان در نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.

در واپسین روزهای سال 2017 به سرمی بریم و دو روز بیشتر تا شروع سال جدید میلادی باقی نمانده است، به همین بهانه می‌خواهیم یادی کنیم از شهدای مسیحی دوران هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از خاک و ناموسشان با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) در کنار برادران مسلمان خود با وحدتی مثال‌زدنی بدون لحظه ای درنگ و فارغ از هر دین و مذهب ایستادند و جان خود را نثار انقلاب کردند.

ایثارگری، اسارت، جانبازی و شهادت تعداد زیادی از مسیحیان در طول جنگ تحمیلی جلوه باشکوهی از وحدت کلمه ایرانیان را در واژه هایی چون وطن و استکبارستیزی به نمایش گذاشت.

دفاع مقدس 8 ساله ایران و ایرانی، مسلمان و کلیمی و مسیحی و زرتشتی نمی‌شناخت. همه آمدند، پیر، جوان، زن و مرد به میدان آمدند تا صدام و یاران غربی‌ وی نتوانند یک هفته‌ای به تهران برسند و این یک هفته 8 سال طول بکشد و سرانجام نیز شکستی مفتضحانه را قبول کند. ایرانی بارها نشان داده که بیعتش ایمانی است و تا پای جان پای قول و قرار خود می‌ایستد.


شهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایران
شهادت در تعالیم حضرت مسیح(ع)

با نگاهی به تعالیم حضرت مسیح (ع) در می‌یابیم که در این دین نیز همچون سایر ادیان الهی مقام والایی برای کسانی که در راه دفاع از آرمان‌های الهی جان خود را فدا می کنند ذکر شده و به شهادت در راه دین و ایمان بسیار تاکید شده است؛ ماریتر(ماتیروس) یاناهاتاک را می توان معادل واژه شهادت در زبان ارمنی دانست که به معنای سرباز خط مقدم، قهرمان، دلیر و بی باک است.

بی شک در کنار غیرت مسیحیان ایرانی برای دفاع از خاکشان، این تعالیم نیز در حضور فعال آنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل اثر بسزایی داشته است، تا جایی که پس از فراخوان شورای خلیفه گری ارامنه ایران در مراکزی چون تهران و تبریز و اصفهان خیل عظیمی از جوانان و اقشار مختلف مسیحی برای این وظیفه ملی اعلام آمادگی کردند.

رهبرمعظم انقلاب ازسال 1363 با توجه به ارزش و اهمیت ایثار و ازجان گذشتگی شهدای 8سال دفاع مقدس دیدارهای فراوانی را به بهانه های مختلف با خانواده های این شهدا داشته اند، بخشی از این دیدارها که به صورت منظم با حضور در منزل خانواده شهدا صورت می‌گرفته از جمله رسم های ارزشمندی است که توسط مقام معظم رهبری ایجاد شده و پس از آن در بین سایرمسولین نیز رواج پیدا کرده است.

دیدار با خانواده های شهدای مسیحی با حضور در منزل آنها در ایام عید کریسمس و میلاد حضرت مسیح نیز یکی از برنامه های ثابت رهبری معظم انقلاب است که همیشه باجذابیت ها و حواشی شیرینی همراه است.

شهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایران

واروژ یسائیان برادر شهید یساییان در این رابطه می گوید :من افتخار می‌کنم جزء خانواده شهدایی هستم که رهبر معظم انقلاب به منزل‌شان رفته‌اند. کل حضور ایشان در منزل از لحظه نخستی که شروع شد تا آخرین لحظه‌ای که ادامه داشت، همه‌اش خاطره بود. تا الان که ۲۰ سال از آن روز می‌گذرد، هر وقت به یاد آن خاطره می‌افتم همه‌اش لذت‌بخش است.

وی ادامه داد: در دنیا چنین اتفاقی کمتر رخ می‌دهد که شخصیت بزرگی مثل ایشان که در دنیا نظیر ندارند با همه گرفتاری‌هایی که به خاطرمسئولیت‌شان دارند به دیدار خانواده شهدا آن هم شهدای اقلیت بروند و با آن‌ها به صحبت بنشینند.
درادامه به معرفی مختصری از چند تن ازشهدا مسیحی می پردازیم
شهید زوریک مرادیان

همه، زوریک را به عنوان اولین شهید مسیحی دفاع مقدس می شناسند، ۲۲ مهر ۱۳۵۹ در حالی که در پادگان پیرانشهر خود را برای نبرد با دشمن متجاوز آماده می کرد بر اثرحملات هوایی ارتش بعث در راه وطن به شهادت رسید.

مادرش می گوید: من یک پسر و چهار دختر داشتم. همین یک پسر هم شهید شد. زوریک همیشه شاگرد اول بود. کنکور در خارج از کشورقبول شد، اما گفت من از ایران نمی‌روم. خودش را معرفی کرد تا به سربازی برود. در شهرهای مختلفی سرباز بود و همه او را دوست داشتند. همسرم راننده تریلی بود از وقتی پسرم شهید شد زمینگیر شد. ۱۶ سال فلج بود و بعدش هم فوت کرد. داماد من هم به جبهه رفته و رزمنده بود.

شهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایران

چندی پس از شهادت زوریک خانواده او نامه ای را دریافت کردند که زوریک قبلا از شهادت از پادگان محل خدمتش برایشان نوشته بود، در این نامه زوریک از خانواده خود خواسته بود که چونان شهروندانی وظیفه‌شناس، آگاه از خطرات و تهدیدات دشمن بر ضد میهن، همواره وضعیت جنگی حاکم بر کشور، به‌خصوص مقررات خاموشی شبانه را رعایت کنند و به هواپیماهای بمب افکن دشمن فرصت جهت‌یابی ندهند.
شهید هارطونیان و پانوسیان

این دو طفل کوچک در روز اول بهمن ماه سال ۶۵ در اثر بمباران ناجوانمردانه هموطنانمان در شهر تبریز توسط هواپیماهای متجاوز بعثی به شهادت رسیدند.

«یرواندیک مانوک هاروطونیان» یک ساله همراه با پدر ومادرش در زیر آوارهای خانه‌شان که بر اثر اصابت بمب ویران شده بود به شکل دردناکی جان باختند .«ادرینه پانوسیان» نیز به همراه پدر «ماطوس پانوسیان»، مادر «زویا هاروطونیان» و خواهرش «آنی» به همین صورت به شهادت رسیدند و پیکرشان در میان حزن واندوه مسلمان و مسیحیان تبریز در قطعه مخصوص شهدای ارمنی تبریز به خاک سپرده شدند.

شهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایرانشهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایران


شهید وارتان آبراهامیان

وی در دوران ابتدایی به دلیل وضعیت مالی بد خانواده ناچار به ترک تحصیل شد و تا سال‌های متمادی برای کمک به پدرش به کارهای مختلفی مثل سیم کشی، نانوایی و کارگری پرداخت. این کارگر زحمتکش، در حالی که تنها سه ماه از خدمت سربازی خود را در منطقه شمال غرب ایران، پشت سر گذاشته بود، به فیض شهادت نائل شد.

آبراهیمان نخستین شهید مسیحی جلفای اصفهان است پیکرش هم با استقبال پرشور مردم اصفهان در آرامگاه ارامنه جلفای اصفهان به خاک سپرده شد.

پدرش می‌گوید: وارتان خودش می‌خواست که برود، علاقه داشت به سربازی برود، می‌گفت اگر من نروم و دیگری هم نرود میدانی چه می‌شود؟ من بایستی بروم. نظر شهید در مورد انقلاب اسلامی این بود که انقلاب پیروز است و ما برای شهادت پسرمان ناراحت نیستیم چرا که همه می‌روند.

شهدای مسیحی دفاع مقدس نماد وحدت کلمه ملت ایران

دفاع مقدس تنها یکی از عرصه هایی بود که به خوبی ید واحده ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند، دشمان این ملت همواره در طول تاریخ با استفاده از توطئه‌ها و نقشه های شوم در تلاش بودند تا این وحدت مثال زدنی را که قدرتمندترین سلاح این کشور است را خدشه دار کنند، اما مردم ایران همچون ۸ سال دفاع مقدس نشان خواهند داد که این وحدت ریشه در ایمان و غیرتی قوی دارد و گسستنی نیست. وحدت میان ایران و ایرانی جلوه‌های زیادی مثل دفاع مقدس، 22 بهمن، 13 آبان، 16 آذر، 19 دی، 13 خرداد و حماسه بی‌نظیر 9 دی دارد. وحدتی که روزی نهالی نو پا بود، اما امروز به درختی قدرتمند تبدیل شده که هر روز تنومندتر می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
بوشهری
۰۹:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
گرگ وحشی بی دست و پا و زخمی شده زمانیکه به بی چارگی میرسه کنارگوشه قایم میشه و برای خروج از بن بست حتمی مرگ شروع به زوزه کشی میکنه تا جلو گرگهای دیگه کم نیاره!!! دقیقا" این همان کاریه که این بی آبرو و اطرافیانش می کنن!!!
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۹ دی ۱۳۹۶
درودبرظریف مومن باهوش که خون کثیف نتانیاهو راکثیف کرده
-
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
الان چرا باید دشمن انتقاد کنه
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو اول خودشو جمع کنه بعد حرف زیادی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۰۸:۲۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چرا به ایران میتوپی بیجا میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
ظریف دوست داریم نتانیاهو دری وری میگه انشا الله اسرائیل و ال سقوط نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خب اگه فیلتره چرا برای ظریف نیست.
هر چند نتانیابو غلط کرده ولی نباید آتو به دست دشمن داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۰۹ دی ۱۳۹۶
ای وای بر ما که کی داره به ما حرف میزنه
نه تمدنی داره نه تاریخی نه کشور درستی رفته نشسته خونه مردم داره همسایه هاش ایراد میگیره یکی نیست بهش بگه تو اول تکلیف ملیت خودتو روشن کن بعد بیا اظهار نظر کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
زیادبه این بابا توجه مبشه فراموشش کنین تو کثافت کاریهای خودش دست وپا میزنه جوابی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
ببند دهنتو بوی گند دهانت فضای مجازی رو دربرگرفته
Germany
حسین
۰۵:۴۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
یکی به این خونخوار نیس بگه تو دیگه ... شو با اون دولت جعلی غاصبت که جز خودتون دیگر هیچ دینی رو به رسمیت نمیشناسی اگر هم تا الان با مسیحی دموگراتها خوش و بشی داری خر از پل بگذره به علیه اونا هم توطئه میکنید تا دنیا رو بدست بیارید ولی.......شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی اره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
بیجا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۹ دی ۱۳۹۶
بابا نتانیاهو برو غازتو بچرون تو مال این حرفها نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
واقعا اگه تویتر بده چرا برا ما فقط بده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۹ دی ۱۳۹۶
این آدم قبلا خودشو ثابت کرده.از ی آدم توهمیه دزد و جنایتکار چه توقعی جز این باید داشت
به موقعش ساکت میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
وا این چه مرگشه دیوانه ؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
خدا همه رو شفا بده الا این یکی که اسباب خنده همه عالم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
اوخی عزیزم نقاشی جدید چی کشیدی عموجون؟ نمیخوای نقاشیتو ببری سازمان ملل؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
تمام تبلیغات غرب علیه ایران و کشورهای آزاده به همین شکل است واینها گرگهای درنده‌ای هستند در لباس میش که به هیچ کس چه کوچک وچه بزرگ رحم نمی کنندو به هیچ قانونی پایبند نیستند جز پیاده کردن اهداف شیطانی خود وبه بند کشیدن ملتها وانسا نیت وبا بی شرمی تمام دم از انسانیت می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۹ دی ۱۳۹۶
تمام تبلیغات غرب علیه ایران و کشورهای آزاده به همین شکل است واینها گرگهای درنده‌ای هستند در لباس میش که به هیچ کس چه کوچک وچه بزرگ رحم نمی کنندو به هیچ قانونی پایبند نیستند جز پیاده کردن اهداف شیطانی خود وبه بند کشیدن ملتها وانسا نیت وبا بی شرمی تمام دم از انسانیت می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۹ دی ۱۳۹۶
مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۲۵ ۰۹ دی ۱۳۹۶
نتانیابو،ازعصبانیت بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
یکی نبود بهش بگه حرف مفت نگو متمدن ترین تاریخی ترین کلیساها در ایران بوده و هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
راس میگه بنده خدا
نمیتونیم از توییتر استفاده کنیم اونوقت ظریف هی تند تند توییت میزاره
مگه فیلتر نیس پس ینی چی
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۸:۰۱ ۰۹ دی ۱۳۹۶
حالا بر فرض که فیلتر نباشه میخوای از کدوم حرکت بین المللیت توییت بذاری ؟
بهتر که فیلتره وگرنه میشه جریان تلگرام و اینستاگرام که آبرو و حیثیت کل ایران رو دو دنیا بردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مسیحیایی ایرانو تو خونه هاشون دستگیر و شکنجه میکنن؟!

ماریجوانا رو تو آب پرورش میده 100% که این حرفو میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
این نتانیاهو هیچ کاری نمیتونه بکنه .انشالله اسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشالله اسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو برو بمیر . مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نابودی اسرائیل نزدیک است . مرگبر اسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
هرروزه روزمی بینیم که اسراییل با مسلمانان دربیت المقدس چه رفتاری دارند .انشالله هرچه زودتر ریشه اشون از زمین خشکانده بشه . ونابود بشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
مرگبر اسرائیل
مرگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ریشه اسرائیل انشالله خشکانده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
این رژیم السعود واسرائیل بزودی نابود میشه .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
این رژیم السعود واسرائیل بزودی نابود میشه .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
Germany
مهدی
۲۱:۳۷ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو برو بمیر . مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه این اسرائیل والسعود را .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو هیچ کاری نمیتونه بکنه .مرگبر اسرائیل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو ترسو .انشالله اسرائیل نابود میشه .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو ترسو .انشالله اسرائیل نابود میشه .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ برامریکا ومرگ برال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهورو باید ترور بشه ونابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشالله نتانیاهو نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
امیدوارم السعععععععععععععععععود واسرائیلللللل هرچه زود نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر .مرگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر دولتمردان اسرائیل بویِژه نتانیاهوی کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
درود بر ایران,مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
درود بر ایران,مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ایران وطن من است .زنده باد ایرانم .درود بر ظریف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو حرف حسابت چیه ؟ مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیاهو برو بمیر . مرگ بر اسرائیل


زنده باد ایران وایرانی .
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۹:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیا هو هیچ کاری نمیتونه بکنه . مرگ بر اسرائیل آدم وکودکش
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۹:۳۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتانیا هو هیچ کاری نمیتونه بکنه . مرگ بر اسرائیل آدم وکودکش
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۹:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ظریف دوستت داریم .زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اسرائیل های جنایتکار برن به جهنم وبمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اسراییل این غده ی سرطانی بایدازکره ی زمین محوشود.انشاالله
Germany
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ای نتانياهو ترسو .مرگ بر اسرائیل جنایتکار .
من به عنوان ایرانی همیشه مثل کوه پشت ایرانم می ایستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
درود بر دکتر ظریف و دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
عقده ای نتانیاهو پایان نابودی شما نزدیک است نبودنت راتمرین کن.مرگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا واسرائیل وداعش وال سعووود
Japan
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
این نتانیاهو خیلی دروغگو است . مرگ بر اسرائیل
Germany
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل
Germany
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگبر اسرائیل
مرگبر امریکا
مرگبر داعش
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۱۲:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۶
اینها آدمخوارند ، فیلمهاشون هست !

رو گشنگی ، یه حرفی زده ، شما بزارید رو نادونیش!

صبح به صبح کلّه پاچه آدمیزاد میخوره !

این یک کم عصبی بودنش هم به خاطرِ اینه که خونِ پرتقالیشو نخورده ، خون آدمیزاد براش مفیدِ !
Iran (Islamic Republic of)
رسول سمنانی
۱۲:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۶
از کشتار ایرانیان سیر نشدند ، در زمان هخامنشیان خیلی از ایرانیها رو کشتند ، خوشمزه بودیم باز هم دل و جیگر و قلوه و خونِ ایرانی میخوان !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشالله هرچه زودتر اسرائیل نابود بشه
Germany
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اسرائیل های جنایتکار برن به جهنم وبمیرن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ ۰۹ دی ۱۳۹۶
چی میگی تو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اسرائیل هرچه زودتر انشالله ریشه اش از زمین خشکانده بشه ومحو ونابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگبر اسرائیل وامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۸ دی ۱۳۹۶
ال سعود و اسرائیل انشالله نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اگه اسرائیل دست از پا خطا کند انشاالله جشن نابودی اسرائیل را خواهیم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
اگه اسرائیل دست از پا خطا کند انشاالله جشن نابودی اسرائیل را خواهیم گرفت.
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشاءالله به زودی اسراییل رو نابود می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگبر السعود واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۸:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
خدا اون روز را برساند که من این صهیونیستهای جنایتکار رو نابود بکنم .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۸:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
خدا اون روز را برساند که من این صهیونیستهای جنایتکار رو نابود بکنم .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بررررررررررر اسرائیللل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل برو بمیر نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۸ دی ۱۳۹۶
به امید خدا نابودتون میکنیم اسرائیل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۸ دی ۱۳۹۶
کافر همه رو به کیش خود پندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
انشالله هرچه زودتر این اسرائیل نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۶
نتا نیا هو کودک کش انشالله نابود بشید .مرگبر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
مرگ بر دولتمردان اسرائیل بویِژه نتانیاهوی کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۶
روزی شاهد نابودی اسرائیل والسعودی خواهیم بود
۱۲
آخرین اخبار